Toon posts:

am2 systemboard

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft iemand hier ervaring met am2 systemboarden.
Heb behoorlijk wat reviews doorgelezen van systemboarden maar kom er niet uit.
Over asus lees ik alleen maar negatieve verhalen.
En voor MSI geld hetzelfde.
Heeft iemand positieve ervaringen met de ASUS M2N-E SLI?
Of de foxconn am2 systemboarden?
Bijna niemand hier in nederland verkoopt andere systemboarden dan ASUS, MSI of FOXCONN

Mijn budget is 100 euro voor een systemboard.

Groet,

M

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Over elk moederbord zal je ook slechte verhalen lezen. Maar met de ASUS M2N-E óf ASUS M2N-SLI (dit zijn twee verschillende moederborden dus!!) heb ik geen enkele slechte ervaring gehad persoonlijk. Maar ASUS levert de meeste AM2-moederborden, dus logisch dat je meer slechte ervaringen met ASUS leest. Ik denk ook dat het weinig nut heeft om ervaringen te vragen. Iedereen zal iets anders zeggen namelijk. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Achja .. Asus .. In het begin hebben ze met de M2N reeks veel steken laten vallen. Pas na 9 maanden een deftige BIOS uit. Maar als je eerst flasht voor je je RAM in dual channel steekt, zou het in principe niet verkeerd mogen gaan.

Yes, but no.

• pluimpje2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-05 22:43
Zelf heb ik de ASUS M2N32-SLI Deluxe Wireless Edition.
Draai hier nu ongeveer een jaar mee en dat zonder problemen.
Op het begin had ik wel last van vastlopende SATA schijven maar dat is naar een bios update verholpen.
Draai nu zonder problemen Windows Vista Ultimate 64bit.
Driver ondersteuning is gewoon goed, en ik zelf vind het een perfect bord.
ASUS in het algemeen ben ik zeer over te spreken :)

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-05 11:57
Het aantal problemen met Asus valt in verhouding heel erg mee, er zijn hier alleen vrij veel mensen met een MoBo van Asus waardoor het lijkt alsof hier veel problemen mee zijn. Voor andere grote merken geld het zelfde.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:06

Sebazzz

3dp

Dat is zo. Nu zijn er veel mensen met Intel processors waardoor een leek(of een fanboy) alle problemen aan Intel processors zou kunnen toeschrijven.

Ontopic: Ik heb zelf een M2N-SLI Deluxe en ik ben er zeer tevreden mee. Zie ook mijn review.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-05 21:08
Heh schrijf hier net een stuk over in een adere topic.

Ik heb de M2N-E Ultra versie en dit is wat ik te zeggen had:

Ik raad je wel een ander merk moederbord aan. MSI zou een goede keuze zijn. Dit omdat deze van Asus een heel irritant zoem geluidje geeft met de onboard audio. Muisbewegingen hoor je constant door je speakers. Vooral onder Vista is het een ramp. Denk dat dat door de niet al te goede drivers komt.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

The Triad schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:04:
Dat is zo. Nu zijn er veel mensen met Intel processors waardoor een leek(of een fanboy) alle problemen aan Intel processors zou kunnen toeschrijven.

Ontopic: Ik heb zelf een M2N-SLI Deluxe en ik ben er zeer tevreden mee. Zie ook mijn review.
Fijn om te lezen. Deze heb ik ook net gekocht :)

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

ik ben ok naar een asus m2n aankijken ik hoor wel of die het goed doet dan neem ik hem ok

Verwijderd

Topicstarter
Gistron verkoopt foxconn
En is net zo duur als het systemboard van ASUS en op de website van foxconn staan maar twee topics over dat foxconn systemboard.

Verwijderd

foxconn komt eigenlijk als ik het niet verkeerdt heb uit de servermarkt logicboards/motherboards, net als Epox helemaal in het begin wat later uitgroeide in de socket A tijdperk als een van de betere stabiele en zelfs zwaar overclockbare motherboards.

Verder tja hoe meer een merk spullen verkoopt hoe meer slechte dingen je er over gaat lezen.
Pagina: 1