Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HTC Wizard paarse tint in display

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
Halloa,

Ten eerste wil ik even mijn commentaar geven op de zoekmachine, of mischien ben ik wel zo'n n00b dat ik hem niet begrijp.
Als ik htc wizard paars intik met daarbij de optie AND aan dan vind hij alsnog onderwerpen waar helemaal geen paars in staat.
Ik heb geprobeerd AND tussen de woorden te zetten maar no luck. Op dit manier kwam ik dus geen *** verder.

Dan maar een berichtje zo: vandaag wat foto's gemaakt met mijn qtek 9100 = htc wizard, bleek het hoofd geheugen vol te zitten van het apparaat, ok dat kan, ik het apparaat opzij gelegd en wat andere dingen gedaan.

Pak ik een paar uur later het apparaat weer op, zit er ineens een paars/roze achtige kleur in de lichtere kleur. Echter bij echte witte kleur (bijvoorbeeld het opstartscherm) verkleurd hij niet. Foto's worden ook helemaal verkeerd weergeven, wat me doet denken aan een soort 256 kleuren modus van windows 95.

Het lijkt alsof het apparaat is low quality modus staat, met daarbij de kleuren dichtgeschroefd naar weinig. Dit is echter niet te veranderen in het wm5?!

Soft reset heb uiteraard al geprobeerd, hard reset heb ik weinig trek omdat ik dan weer moet gaan uitzoeken hoe ik alles moet backuppen zoals geinstalleerde apps.

Iemand tips hoe ik het probleem kan verhelpen of anders wat goede programma's zijn om backups uit te voeren die geinstalleerde apps ook backuppen?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:51
Installeer Sprite Backup, maak daar een backup mee en doe dan een hard-reset. Back-up weer terugzetten en alles is weer zoals het was ;). Wel zorgen dat het een self-extracting backup is.

Verwijderd

Er bestaat een centraal topic over de Wizard. Daar kun je je vragen dus kwijt.

>> HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 15

Dit topic is gesloten.