MSI P6N SLI Platinum start niet ( nieuw bouw )

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Sinds vandaag nieuwe producten binnen voor mijn pc.
Moederbord MSI P6N SLI platinum.
Proc: Intel 6420
Video: MSI NX 8600GT
Geheugen: 2x 1Gb MDT 533

Alles netjes ingebouwd en wil ik 1e keer starten geen beeld.
Mmm vreemd dacht ik het is niet de eerste Pc die ik bouw.
Alles opnieuw na gelopen stekers opnieuw aangeloten Videokaart opnieuw aangeloten.
Nog niets alles begint netjes te draaien dat wel maar er komt geen beeld en ook de D-Bracket blijft uit dus ook daar geen info.

Heeft iemand enig idee.
Zelf denk ik aan de videokaart of processor.???? maar ja alles is nieuw.
Maar ook bij nieuwe producten zitten wel eens defecten.
Zou dit inderdaad zou zijn.
Kan ik de Processor testen of het daar aan ligt?

Kort samen gevat: Op D-bracket geen info gaan geen lampjes branden en krijg geen beeld de rest draait wel.
Gaat hier om een nieuw gebouwde Pc.

Gadget Freak

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-05 08:59
Ik heb niet echt gelezen wat je probleem is, want heb niet veel tijd.. maar miss heeft t hiermee te maken... Be WARNED: MSI P35 Platinum & XP pro (ik zag alleen de overeenkomst van MSI in de vlugtigheid)

good luck! :)

• bajaking
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-05 17:26
Een cpu is meestal niet stuk. Misschien slikt het bord je geheugen niet? Alhoewel ik er nooit echt veel problemen mee heb gehad (heb het bord ook). Heb je al een CMOS reset gedaan?
Als alles oke is blijven trouwens alle leds op het D-bracket aan (was bij mij altijd wel zo). Heb je misschien nog een ander vga kaartje in de kast liggen, pci ofzo.

Verwijderd

Je krijgt geen info op het D-bracket, maar krijg je wel piepjes?
Als dat ook niet het geval is wijst dat wel een beetje naar het moederbord. Maar het kan vanalles zijn; je kunt daarom het best de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doornemen!

siem123: hoe heeft een moederbord uit een compleet andere serie, met compleet andere problemen met dit geval te maken :?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 18:07 ]

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Helaas krijg ik geen piepjes en d led's geven helemaal niets aan.
Ze gaan nog niet 1 sec aan.

Gadget Freak

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je lijkt Hangen en Opstartproblemen troubleshooter nog niet gevonden of geprobeerd te hebben. Daar komt bij dat het de bedoeling is dat je eerdere topics over hetzelfde doorleest voor je zelf post. Uit niets blijkt dat je dat gedaan hebt. Begin daar eens mee.

Pas als je datgene wat er eerder hierover geschreven is bekeken hebt, zelf dingen aan de hand daarvan en van de troubleshooter geprobeerd hebt en je er nog niet uitkomt, mag je een topic starten.

Wees dan wel volledig over waar je op gezocht hebt, wat je toen vond, wat je exact geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde. Let ook op dat je ook echt dingen probeert - als je het moederbord verdenkt maar het niet uitsluit door met een andere te testen kunnen wij absoluut niet zeggen of het daaraan ligt. Dat kun je alleen zelf doen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.