Goedkoop internet zonder KPN/Kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 1.045 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:41
Ik wil graag snel internat voor een lage prijs, maar bij veel abo's heb je óf KPN nodig, óf kabel-tv, óf je moet €70 betalen aan aansluitkosten als je geen KPN-lijn hebt. Kan dit ook anders? Is er ook een inet-abo waarbij je niet perse €70 hoeft te betalen om de boel aan te sluiten? Ik bedoel, wat valt er nu aan te sluiten, ze hoeven alleen maar ff signaal op de lijn te zetten, alles ligt er verder al. En voor kabel-internet heb je ook weer kabel-tv nodig, of kan dat ook zonder (@home). Ik heb al wat uitgezocht, maar niets kunnen vinden over of je tv nodig hebt bij @home internet of dat er ook een ADSL abo is zonder die aansluitkosten...

• jochemh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11 22:00
ik kan je wel verwijzen naar http://www.internetten.nl/ . Dan kun je gewoon rechts je postcode enz invullen, en kpn lijn uitvinken. Dan krijg je een mooi overzicht van de meeste internet abo's, met up- en down snelheden, en natuurlijk de prijs per maand en per jaar! Heel handig, maar kijk niet blind naar deze snelheden, sommige providers staan bekend om hun slechte service, kwaliteit enz.

• maarud
Daar heb ik ook al naar gekeken idd, daar heb je wel abo's voor 15€ per maand maar dan moet je weer €70 betalen omdat je geen Belbasis hebt $#^%$#^$#

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Bij Tele 2 heb je geen Kpn-abo meer nodig!
Ook niet om het aan te vragen.

[ Voor 27% gewijzigd door GrrRon op 14-06-2007 15:25 ]

"Soylent Green is people!"

• maarud
Ik heb nu geen vaste telefoonaansluiting bij KPN, kan ik dan ook Tele2 ADSL bestellen?
Tele2 ADSL kun je alleen bestellen als je nu een vaste, analoge telefoonaansluiting van KPN hebt.

:'(

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GrrRon schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:24:
Bij Tele 2 heb je geen Kpn-abo meer nodig!
Ook niet om het aan te vragen.
Betaal je dan ook niet het KPN tientje?

^^aha dat verklaart 't

[ Voor 5% gewijzigd door Noork op 14-06-2007 15:29 ]

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 16:11
Met Tiscali heb je voor 9,95 de KBN kabel maar dan heb je ook gelijk tel erbij.

En hun prijzen zijn redelijk scherp een T12 (12Mb/s) en internet en KPN kabel voor +/- 37 Euro vind ik op zich niet zoveel geld

- Squeeek !!!

• maarud
Eigenlijk komt het er dus op neer dat je sowieso 9,50 moet betalen, is het niet aan linesharing dan is het wel het abo. In feite kan je dus net zo goed een belbasis abo nemen, heb je mooi een telefoonnummer voor dezelfde prijs (nah, 1 euro pm meer dan). Heb je bij kabel ook kabel-tv nodig?

[ Voor 7% gewijzigd door maarud op 14-06-2007 15:46 ]

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:22

PeaceNlove

Deugleuter

maarud schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:27:
Ik heb nu geen vaste telefoonaansluiting bij KPN, kan ik dan ook Tele2 ADSL bestellen?
Tele2 ADSL kun je alleen bestellen als je nu een vaste, analoge telefoonaansluiting van KPN hebt.

:'(
Wat vaag: deze aanbieding van tele2 staat dan wel weer dat je ook kan bestellen zonder telefoonlijn van kpn: http://www.tele2.nl/shop/Internet-Bellen/Wat_is_het.htm

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Volgens mij is het bij Tele2 pas veranderd. Waarsch. is de FAQ nog niet bijgewerkt... (zeker weten? bel tele2!)

[ Voor 13% gewijzigd door schaduw op 14-06-2007 16:07 ]

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Noork schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:28:
[...]

Betaal je dan ook niet het KPN tientje?

^^aha dat verklaart 't
Bij Tele2 betaal je geen KPN tientje meer. Je had het helaas wel een KPN lijn nodig om het aan te vragen. Ik heb ergens op dit forum gelezen dat dat tegenwoordig niet meer hoeft.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:15

knakworst

Get more sats!

Speedlinq is ook niet duur:
http://www.speedlinq.nl/php/product.php?a=2
25 euro per maand inclusief vastelijn toeslag voor het eerste jaar. Daarna 30 euro.

Daarnaast is abel een optie:
http://www.abeltelecom.nl/index.php?pageID=206
Zelfde prijs eerste jaar. Daarna 33 euro. Alleen daar wordt je modem niet je eigendom.

Houd bij beide provirders er wel rekening mee dat je voor new line service / kaal koper eenmalig 50 euro betaalt. Bij tiscali betaal je dat niet.

[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 14-06-2007 21:17 ]

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:20

krvabo

MATERIALISE!

knakworst schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:12:
Speedlinq is ook niet duur:
http://www.speedlinq.nl/php/product.php?a=2
25 euro per maand inclusief vastelijn toeslag voor het eerste jaar. Daarna 30 euro.

Daarnaast is abel een optie:
http://www.abeltelecom.nl/index.php?pageID=206
Zelfde prijs eerste jaar. Daarna 33 euro. Alleen daar wordt je modem niet je eigendom.

Houd bij beide provirders er wel rekening mee dat je voor new line service / kaal koper eenmalig 50 euro betaalt. Bij tiscali betaal je dat niet.
En dat het beiden niet de beste ISP's zijn.
Speedlinq heeft veel problemen en biedt expres slechte kwaliteit zodat mensen gaan bellen; Abel heeft slechte kwaliteit en houdt daarnaast in de gaten wat je doet op internet zodat ze je reclame kunnen aanbieden. Als je me niet gelooft: kijk even in de --ervaringentopics. :)

[edit]
Abel telecom Ervaring
[Speedlinq] Ervaringen - Deel 6

[ Voor 6% gewijzigd door krvabo op 14-06-2007 21:23 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:15

knakworst

Get more sats!

Dat het niet de meest klantvriendelijke zijn wil ik best geloven, maar ik heb nu al 3 mensen gemigreerd op een speedlinq abonnement van 5 euro per maand en die werken allemaal perfect, en dat zonder de klantenservice te hoeven bellen...

• maarud
Tja het is maar net hoe je bent, een kameraad van mij heeft ook Speedlinq en ei er zeer tevreden over. Misschien moet ik dat maar eens proberen. Een beetje tweaker kan de boel zelf oplossen :) Ik zal eens even kijken wat speedlinq allemaal te bieden heeft...

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
krvabo schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:21:
[...]
Speedlinq heeft veel problemen en biedt expres slechte kwaliteit zodat mensen gaan bellen;
Ik vind dit wel een heel rare uitspraak. Ik heb ook speedlinq (via Tiscali Wholesale) en maar één keer een probleempje gehad, was een landelijke storing die ook andere providers trof. Was binnen paar uurtjes opgelost.

Ik heb nog nooit naar ze hoeven te bellen. De reden dat Speedlinq zo slecht bekend staat is waarschijnlijk de volgende:

Veel Nederlanders - en dan bedoel ik vooral het simpele volk - wil alles zo goedkoop mogelijk, maar wel de beste kwaliteit/service. Dus voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Dat kan gewoon niet. Mensen die helemaal niks van internet, netwerken of computers weten nemen dit abbonemet omdat het zo lekker goedkoop is. Vervolgens sluiten ze alles zelf bagger aan en hebben ze last van wegvallende verbindingen. Of ze bestellen 20 mbit op 4 km afstand van de wijkcentrale en gaan zeuren dat speedlinq niet levert wat beloofd is.
Ik vind dat mensen EERST bij zichzelf moeten zoeken voordat ze beginnen te schreeuwen en gaan wijzen wie de schuldige is. Dus dit soort rare uitspraken dat een bedrijf express problemen gaat veroorzaken is pure onzin.

Verwijderd

maarud schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:46:
Eigenlijk komt het er dus op neer dat je sowieso 9,50 moet betalen, is het niet aan linesharing dan is het wel het abo. In feite kan je dus net zo goed een belbasis abo nemen, heb je mooi een telefoonnummer voor dezelfde prijs (nah, 1 euro pm meer dan). Heb je bij kabel ook kabel-tv nodig?
dan doe je dat toch.... Het tientje wordt apart vermeld, zodat iedereen kan zien, transparant heet dat, waar de kosten vandaan komen....
De providers zouden ook een tientje korting kunnen geven ... aan mensen die al een lijntje aangesloten hebben van de KPN... maar 15 euro plus mogelijk een tientje staat blijkbaar beter dan 25 euro met mogelijk 10 euro korting?????

Heb je bij kabel ook kabel-tv nodig?
meestal moet je ook TV afnemen.... over koppelverkoop gesproken..... dus dat kost je dan 15-20 euro extra (soms minder...) of je moet KPN Digitenne nemen, 9.95 per maand...
Of je deelt analoge TV met een splitter plus een versterkertje met de beide buren... das nog goedkoper ;)
Dat laatste.... delen maar dan internet kun je ook met de buren doen. Een groot voordeel, je kunt een zwaarder pakket bij een betere provider nemen.. als dat nodig is, je deelt toch de kosten....
Een T12 van Tiscali, of een T5 als het genoeg is.. ben je voor ca 10 euro of ruim 5 euro per gezin (3 gezinnen) klaar...

• maarud
ik deel nu ook al het internet met de buren, dat bevalt goed alleen een eigen verbinding is toch wel iets makkelijker...

Verwijderd

als het doorgaat delen we straks glasvezel met de buren 24/24 nog makkelijker dan 12/1 wat op zich al erg goed gaat...
Hoe vaak heb je echt 12/1 full nodig, alleen voor jezelf , laat staan 24/24 full (het is maar een paar euro duurder)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 21:07:

Heb je bij kabel ook kabel-tv nodig?
meestal moet je ook TV afnemen.... over koppelverkoop gesproken.....
Geen koppelverkoop, maar een technische noodzaak. Zonder een kabelsignaal is er geen internet mogelijk. Vandaar ook het 'gratis' internet abo bij Casema kabel telefonie.

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:35
Bij kabel van @home heb je geen kosten voor het gebruik van de kabel. Je moet wel een kabel hebben liggen, maar verder niets.

Wij moesten kabel omdat we te ver van de adslcentrale afzaten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

En dat het beiden niet de beste ISP's zijn.
Speedlinq heeft veel problemen en biedt expres slechte kwaliteit zodat mensen gaan bellen; Abel heeft slechte kwaliteit en houdt daarnaast in de gaten wat je doet op internet zodat ze je reclame kunnen aanbieden. Als je me niet gelooft: kijk even in de --ervaringentopics. :)
[edit]
Abel telecom Ervaring
[Speedlinq] Ervaringen - Deel 6
Nou ik geloof je niet, ik HEB speedlinq en ik lees die topics. Het enige dat vervelend is aan speedlinq is dat het super super 'kaal' is en dat je alleen contact kunt krijgen via een helpdesk van 70ct/min (of formuliertjes).

Verder is het gewoon een provider die zelf niets doet met infrastructuur. Dat is gewoon aan KPN, Tiscali en BBned uitbesteed.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:11:
[...]

Geen koppelverkoop, maar een technische noodzaak. Zonder een kabelsignaal is er geen internet mogelijk. Vandaar ook het 'gratis' internet abo bij Casema kabel telefonie.
een kabel signaal zou je eenvoudig kunnen genereren met een testbeeld of alleen het infokanaal... kortom dus m.i. toch koppelverkoop...

• maarud
Opperhoof schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:18:
Bij kabel van @home heb je geen kosten voor het gebruik van de kabel. Je moet wel een kabel hebben liggen, maar verder niets.

hier ligt gewoon een coax-kabel, maar omdat wij satelliet-tv hebben, zit er geen signaal op. Maar zou @home dan 'gewoon' internet leveren? Anders moet ik maar naar speedlinq gaan denk ik, lekker goedkoop, en tja de bekabeling blijft hetzelfde of je nou speedlinq hebt of Tiscali.... (hier alleen bbned en kpn kabel)

Verwijderd

Opperhoof schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:18:

Maar je moet wel tv signaal afnemen, om internet te kunnen laten aansluiten, wat ook zo'n 12 euro per maand kost.

Verwijderd

dus ook koppelverkoop, een testbeeld of info kanaal zou ook genoeg zijn....

• kalizec
  • Laatst online: 00:18
Dat is technisch onmogelijk bij kabel.

Als er signaal op staat betekent het automatisch ook dat je aangesloten zit op dezelfde lus als iedereen in de wijk. Het is 100% irreeel om te verwachten dat de provider er vervolgens alleen voor jouw stukje lus de tv-signalen van af haalt.

Kortom, verdiep je eerst eens in de technologie voordat je met het vooroordeel 'koppel-verkoop' komt.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:47
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:47:
[...]

Maar je moet wel tv signaal afnemen, om internet te kunnen laten aansluiten, wat ook zo'n 12 euro per maand kost.
Ja klopt meestal is het 15-16 euro maar het wordt tijd dat die kabelboeren ook eens op de vingers getikt worden het is zuiver koppelverkoop en dat is verboden.
Als KPN zoiets flikte moest je eens kijken dan waren ze er als de kippen bij, en ik heb helemaal niets met KPN maar die is de laatste jaren diverse keren op de vingers getikt.
In Belgie is het gewoon mogelijk om het TV signaal af te laten sluiten dan zetten ze er een filtertje tussen.

Verwijderd

een simpel band sperfiltertje is al genoeg.... om alleen 1 kanaal (infokanaal ) door te laten... (op een veilige/niet te saboteren plek te monteren... zo'n filter kost geen drol....
Maar dat is hardwarematig materie, wellicht is dat in deze PC-gestuurde tijd geen core kennis meer.... :(

andre_at_home @ 144.xxx MHz in SSB @ locator JO21....... for insiders only.....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 21:17 ]

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 19:05
trolleystad schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:14:
[...]
Ik vind dit wel een heel rare uitspraak. Ik heb ook speedlinq (via Tiscali Wholesale) en maar één keer een probleempje gehad, was een landelijke storing die ook andere providers trof. Was binnen paar uurtjes opgelost.

Ik heb nog nooit naar ze hoeven te bellen. De reden dat Speedlinq zo slecht bekend staat is waarschijnlijk de volgende:

Veel Nederlanders - en dan bedoel ik vooral het simpele volk - wil alles zo goedkoop mogelijk, maar wel de beste kwaliteit/service. Dus voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Dat kan gewoon niet. Mensen die helemaal niks van internet, netwerken of computers weten nemen dit abbonemet omdat het zo lekker goedkoop is. Vervolgens sluiten ze alles zelf bagger aan en hebben ze last van wegvallende verbindingen. Of ze bestellen 20 mbit op 4 km afstand van de wijkcentrale en gaan zeuren dat speedlinq niet levert wat beloofd is.
Ik vind dat mensen EERST bij zichzelf moeten zoeken voordat ze beginnen te schreeuwen en gaan wijzen wie de schuldige is. Dus dit soort rare uitspraken dat een bedrijf express problemen gaat veroorzaken is pure onzin.
Ik kan dit verhaal (deels) bevestigen. Ik heb de brieven van Speedlinq nog liggen waarin uitdrukkelijk vermeldt wordt dat Speedlinq het hoge tarief voor de helpdesk gebruikt om de adsl abbonementen te dekken, en dat Speedlinq daarom ook geen telefoonkosten vergoed, al was het hun fout dat de routing tables fout stonden. Ook hebben Speedlinq medewerkers meerdere keren aan mij toegegeven dat de kwaliteit van het netwerk en dienstverlening expres laag wordt gehouden.

Overigens ben ik niet het simpele volk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Nijn op 16-06-2007 21:23 ]

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Misschine is het makkelijk om te vertellen waar je precies woont. Dan kan je misschine zo verteld worden wat de opties zijn. Hier in Almere bijvoorbeeld is in een aantal wijken glasvezel beschikbaar. Het wordt echter niet aan de grote klok gehangen zodat je geen rush krijgt, wat KPN had met I-netbellen.

De woningcoöperatie Portaal levert ook glasvezel voor hun huurders, maar als jij in een wijk woont waar portaal glasvezel heeft liggen willen hun je er ook wel op aansluiten.

• kalizec
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 21:13:
een simpel band sperfiltertje is al genoeg.... om alleen 1 kanaal (infokanaal ) door te laten... (op een veilige/niet te saboteren plek te monteren... zo'n filter kost geen drol....
Maar dat is hardwarematig materie, wellicht is dat in deze PC-gestuurde tijd geen core kennis meer.... :(

andre_at_home @ 144.xxx MHz in SSB @ locator JO21....... for insiders only.....
En op wat voor wijze is het plaatsen van een simpel band sperfiltertje goedkoper dan het plaatsen van helemaal niets? Kortom, op welke wijze is het voor de kabelaar goedkoper en dus mogelijk om geen televisie te leveren.

Het punt is dat er het merendeel van de kosten niet weggenomen worden door het plaatsen van een filtertje en dus dat het niet realistisch is om te verwachten dat ze je internet/telefonie zonder tv leveren. Of wil je hetzelfde blijven betalen, maar dan zonder TV?

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Lijkt me logisch als het sperfilter geplaatst wordt dat je dan niet voor de dienst TV betaalt.....alleen voor internet.
Ik redeneer vanuit de consument stoel en niet vanuit de kabelaar stoel.... lijkt me ook logisch.
De kabelaars verenigen zich zelf heus wel, laten wij als consument ons maar niet in het bos laten sturen....
Kabelaars verschuilen zich vaak achter dat iets niet mogelijk zou zijn.... en... een sperfilter kost echt geen drol...
De regering wil toch graag dat wij bewust en transparant :( kiezen voor alle diensten, daarom is oa de "fijne"ziekenkosten verzekering er voor iedere Nederlander er gekomen, das een stuk complexer dan een sperfiltertje... ;)

• kalizec
Het punt dat het plaatsen van een sperfilter niets kost gaat voorbij aan het feit dat de gedane investering in het coax netwerk en de kosten voor het onderhoud van dat netwerk de grootste kostenposten zijn.

Die twee grootste kostenposten blijven ook als er een sperfilter geplaatst wordt. Kortom, het plaatsen van een sperfilter zorgt er geenszins voor dat de kosten voor de kabelaar lager worden en dus is het geenszins redelijk te veronderstellen dat een internet/telefonie abonnement zonder TV goedkoper zou zijn dan een internet/telefonie abonnement met TV. Kortom, je schiet er niets mee op en de kabelaar ook niet.

En het redeneren vanuit de consument zijn stoel is niet logisch. Op dezelfde manier geredeneerd vanuit de consument zijn stoel kan je aan een bank vragen je een hypotheek te verstrekken met negatieve rente. Kost ze ook geld, kost ze ook nauwelijk moeite om voor elkaar te krijgen EN gaat ook aan het punt voorbij dat er geen commercieel bedrijf op de lange termijn voor verlies gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door kalizec op 17-06-2007 00:00 ]

Verwijderd

Ach zo dacht de KPN ook altijd ....... over vaste telefonie..... doemdenkend, zie wat de consumenten gedaan heeft als het aanbod niet naar hun zin is.... ze hebben de KPN als een baksteen laten vallen en VOIP bij andere oa kabelproviders tegen lage prijzen genomen.. het zou nooit uitkunnen was het eerst verhaal....de techniek deugde totaal niet, etc....
De KPN probeert na en diep dal veel concurrenten op te kopen...... om hun marktaandeel te herstellen.... en bij de KPN kan nu meer dan ooit....
Die starheid is ten koste gegaan van veel werkgelegenheid van mensen die geen invloed hadden op dit beleid... de top bleef warmpjes zitten...
Kan niet is een "idee fix", zodra een concurrent met iets komt dat wel kan.... dan blijkt het verhaal van een hypotheek met een negatieve rente gewoon een broodje aap verhaal....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 02:24 ]

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:11
Voor 19,95 per maand heb je 20mbit internet + telefonie ZONDER dat je KPN nodig hebt bij Tele2.

dit is 100% zeker.

https://wren.co/join/Devian

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]
Abel heeft slechte kwaliteit en houdt daarnaast in de gaten wat je doet op internet zodat ze je reclame kunnen aanbieden. Als je me niet gelooft: kijk even in de --ervaringentopics. :)
Als ik dat stukje goed lees gaat dat om hun eigen website, waarbij 't opeens heel normaal wordt wat dat doet elke webserver standaard. Het heet "log file".

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:46
maarud schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:57:
Ik wil graag snel internat voor een lage prijs, maar bij veel abo's heb je óf KPN nodig, óf kabel-tv, óf je moet €70 betalen aan aansluitkosten als je geen KPN-lijn hebt. Kan dit ook anders? Is er ook een inet-abo waarbij je niet perse €70 hoeft te betalen om de boel aan te sluiten?
Orange ADSL (min. 4 max. 20 MBit) kan sinds kort zonder KPN-lijn. Je betaalt (uiteraard) nog wel steeds 10 euro/maand voor de lijn (aan Orange, en die betalen het door aan KPN). Maar dus geen KPN- of ADSL-aansluitkosten.

(en momenteel is het eerste jaar 5 euro i.p.v. 10 voor de lijn geloof ik).

Snelheid is "tot 20 Mbit down" (1 MBit up), maar reken maar op 8-12 ofzo, tenzij je heel dicht bij de telefooncentrale woont.

Verwijderd

wcduck schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:37:
[...]

Bij Tele2 betaal je geen KPN tientje meer. Je had het helaas wel een KPN lijn nodig om het aan te vragen. Ik heb ergens op dit forum gelezen dat dat tegenwoordig niet meer hoeft.
LOL. Dit is al sinds +- 8 maanden niet meer nodig! Ik kon op een raw copper en zonder dat ik 10 euro betaal per maand gewoon tele2 bestellen! Via de website kan het misschien nog "steeds" niet maar via de telefoon wel. Ik was toen verhuist en hup aanvragen! Van een tientje extra of KPN rekeningen heb ik nooit wat gezien :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 17:55 ]

Pagina: 1