Toon posts:

WSUS - manueel update toevoegen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik zou willen weten of ik manueel een hotfix kan toevoegen aan de WSUS updates. Ik wil een hotfix uitrollen die ik niet tydens het synschoniseren terugvindt. Er is een map Wsuscontent waar alle updates in staan.

Hoe kan je hier updates aan toevoegen zodat ze in WSUS zichtbaar worden?

Dank alvast! _/-\o_

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:29:
Hallo!

Ik zou willen weten of ik manueel een hotfix kan toevoegen aan de WSUS updates.
Gaat niet :)

Dat zou het hele controle mechanisme (de reden waarom je WSUS inzet) onderuit kunnen halen natuurlijk.

Gebruik een andere Software Deployment methode voor Out of Band hotfixes :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Voor zover ik weet kan dat niet, mooie boel zou dat zijn als je allerlei executables toe kon voegen waarvan de afkomst niet gegarandeerd bekend is. Onnodige risico's zit niemand op te wachten.

Wat heb je zelf al geprobeerd? En gevonden? Het is de bedoeling dat je zelf wat moeite doet om een antwoord te vinden. Lees de Het algemeen beleid nog maar een keer heel goed door.
edit:
oh, hoi alt :w

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 14-06-2007 15:57 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:36
Het is inderdaad onmogelijk om iets via WSUS te verspreiden wat Microsoft niet zelf aanbiedt aan WSUS. De reden is uiteraard veiligheid. Wil je toch iets uitrollen, dan is SMS, het login script of Group Policies een oplossing.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month