Lanparty forum

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Zou het een goed idee zijn om een apart gedeelte te maken waar lanparty gerelateerde onderwerpen kunnen worden geplaatst.

De uitnodigingen, agenda's, etc.
Maar misschien ook wat betreft tips voor het organiseren van een LAN, setup van het netwerk, stroom verdeling, servers, noem maar op.

edit:

sorry ik zie dat ik deze verkeerd heb geplaatst, aub verplaatsen.

[ Voor 12% gewijzigd door Tiny op 14-06-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Lieve Adjes :) .

Korte reactie: Ik denk eerlijkgezegd dat er - ook gezien het feit dat ik nog nooit een topic in die richting heb gezien - niet genoeg topics zijn om een dergelijk forum te rechtvaardigen.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er inderdaad maar weinig unieke onderwerpen zijn die alleen maar in een lanparty forum zouden passen.

Voor vragen over servers, serversoftware, spellen, netwerken etc. zijn er al forums waar je terecht kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 14:43

Disaster

Kwelling

Ik zou het zelf persoonlijk wel nuttig vinden, met name op zoek naar sponsors/locaties. Of om mede-tweakers uit te nodigen op een LAN-party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Ter verdediging, ik heb zojuist een topic gestart.... binnnen no-time 20 reacties.
lanparty topics leven dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ook dat topic is niet echt zo lanparty-specifiek dat eigenlijk niet in Spielerij zou passen. Daar past het prima, want het gaat over spellen (maar het opsomgehalte is wel aan de hoge kant :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 07:04
BigBadT schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:29:
Ter verdediging, ik heb zojuist een topic gestart.... binnnen no-time 20 reacties.
lanparty topics leven dus wel.
Ja, maar dat topic bloedt ook gewoon weer dood na een tijdje denk ik. En dat topic kan daar toch prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Disaster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:29:
Ik zou het zelf persoonlijk wel nuttig vinden, met name op zoek naar sponsors/locaties. Of om mede-tweakers uit te nodigen op een LAN-party.
De vraag is alleen of je tweakers.net moet gaan gebruiken voor sponsoren (ik denk namelijk niet dat t.net daar echt om zit te springen).

En medetweakers uitnodigen voor een lan kan natuurlijk ook gewoon in een SGD topic. Stuur een mailtje/IM/DM naar een SGD mod en vraag of je toestemming kan krijgen voor het posten over aan lanparty.

Maar het lijkt me niet dat GoT er NOG een subforum bij moet krijgen, ben bang dat er zeer weinig animo voor is namelijk.
hello_moto schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:31:
[...]

Ja, maar dat topic bloedt ook gewoon weer dood na een tijdje denk ik. En dat topic kan daar toch prima?
Klopt, dat is ook wel een leuk topic, maar over een stuk of 30 posts zijn alle gangbare games genoemd en krijg je daarna kans dat het een opsomtopic wordt, op zich niet zo erg voor een keertje, mits het een beetje onderbouwd is. Maar daarmee vul je niet een compleet forum.

[ Voor 26% gewijzigd door TERW_DAN op 14-06-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Okay, ik begrijp jullie standpunt.
spielerij is alleen zo'n groot topic, zeker zonder de splitsing van PC en consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

BigBadT schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:46:
Okay, ik begrijp jullie standpunt.
spielerij is alleen zo'n groot topic, zeker zonder de splitsing van PC en consoles
Spielerij is een subforum geen topic. ;)

Daarnaast loopt/liep er een topic over het opdelen in Lieve Adjes: Spielerij opdelen per console?

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 14:43

Disaster

Kwelling

Terw_Dan schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:31:
[...]

De vraag is alleen of je tweakers.net moet gaan gebruiken voor sponsoren (ik denk namelijk niet dat t.net daar echt om zit te springen).

En medetweakers uitnodigen voor een lan kan natuurlijk ook gewoon in een SGD topic. Stuur een mailtje/IM/DM naar een SGD mod en vraag of je toestemming kan krijgen voor het posten over aan lanparty.

Maar het lijkt me niet dat GoT er NOG een subforum bij moet krijgen, ben bang dat er zeer weinig animo voor is namelijk.
Je hebt gelijk, de mogelijkheden zijn er. Een subforum zou het alleen wel vergemakkelijken natuurlijk, maar daar zijn blijkbaar de meningen over verdeeld, en dat kan.

Voor het organiseren van een LAN komt meer om de hoek kijken dan 'je' denkt, daarom zou ik het persoonlijk handig vinden om dat samen met jullie te bespreken. Het zou natuurlijk ook gewoon als topic kunnen starten. Dan kunnen we zien hoe groot het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zie liever een apart subforum in Spielerij verschijnen voor online/netwerk games. Daar kan dan het onderdeel LAN-party wat over het algemeen ook om gamen gaat ook daar staan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Disaster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:57:
Voor het organiseren van een LAN komt meer om de hoek kijken dan 'je' denkt, daarom zou ik het persoonlijk handig vinden om dat samen met jullie te bespreken. Het zou natuurlijk ook gewoon als topic kunnen starten. Dan kunnen we zien hoe groot het wordt.
Ik weet wat er om de hoek komt kijken, heb zelf ook wel eens een lannetje georganiseerd. Maar ik denk dat je het prima in een topic kunt doen in SGD, zonder een compleet subforum er voor nodig te hebben.
Pagina: 1