Toon posts:

[Java] mediocore programeur zoekt java

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

Sinds 2 jaar geleden ben ik gefacineerd geraakt door de wereld van programeren en heb veel geleerd ik denk dat ik mij nu bekwaam mag noemen op de volgende gebieden:
- PhP 4&5 programeren (Object-oriented)
- Javascript ( => AJAX )
- CSS
- (X)HTML
- UML

Veel gedaan en veel geleerd en nu nog, maar ik wil graag verder en Java leek mij een heel geschikte tree om op omhoog te stappen. Maar dan heb ik zoals altijd weer het bekende dilema: "Welke literatuur aan te schaffen!?". Bol.com en amazon zijn zoals altijd overweldigend en GoT/google hebben ook genoeg results maar niet voor wat ik zoek! Ik wil geen boek waar 50% gaat over het uiteleggen van arrays etc.

Ik ben een mediocore programeur die niet onbekend is met controll-structures en design patterns en heb inmiddels bijna 2 jaar full-time programmeer ervaring. Ik zoek een boek dat toespitst op mensen die al kunnen programmeren en die zich willen thuismaken in het java platform en nog specefieker java applets.

Alle ervaringen en adviezen zijn welkom!

PS. sorry als ik moderators eventueel extra werk heb bezorgt door mijn topic op de verkeerde plek te posten maar dit leek mij het meest geschikt.

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 15:14

ZaZ

Tweakers abonnee

Wellicht is het boekentopic iets voor je?

Lekker op de bank

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
Kijk idd eens in het boekentopic

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.