If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Creative 52x. Takkeding.
Dat ding maakt 10x zo veel herrie als 10 HD's bij elkaar. Dat wil je dus echt niet horen!
- de zon schijnt altijd wel ergens -
Heb je geluidje ff in de loop gezet...
Dat klinkt niet gezond, ik hoor een harde klik aan het begin. Zitten er nu al bad-sectors op ?
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Haha LOL, goeieVolgens mij heb je gewoon de microfoon bij de wasmachine gehouden
Maareh, mijn 486 met een oude 1 Gb Seagate erin maakt meer lawaai hoor. En nu allemaal stil zijn
Da's de powerknop die omgezet wordt, snuggere!Dat klinkt niet gezond, ik hoor een harde klik aan het begin. Zitten er nu al bad-sectors op ?
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Verwijderd
trouwens a-relaxed al die drive letters van joop ik zou heel snel de weg kwijt raken
Er staat ook nog een NTFS/unformatted partitie van 4 Gb bij voor NT4 ..
Houdoe
Knip een paar repen rubber van een binnenband en hang je HD aan die rubber banden in een vrij 5,25" Heb ik ook gedaan en ik hoor dat ding echt niet meer, niet opspinnen en niet werken (soms denk je: doet ie ut wel)
Uib
En ik wou nog wel een STILLE 7200 rpm schijf gaan kopen...
Verwijderd
Wil er binnenkort nog zo'n schijfie bijin gooien.
Maar die hoor je haast niet.
En ik heb een Quantum Lightning 730Mb die maakt pas een herrie
met de kast dicht en de muziek op een redelijk volume hoor je hem er nog boven uit
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Daar zit nog zo'n SCSI-1 harde disk in van 170MB (!!!!) Ding is uit 1989 en was toen erg Koning!
You can't have everything. Where would you put it?
Erg leuk, maar dan moet je hem wel apart gaan koelen. Hij kan zo z'n hitte niet kwijt aan het frame. Dus dan heb je toch meer herrie met een harddisk-koeler.Ideetje voor iedereen die zijn HD te veel herrie vindt maken, vond ik mijn 7200 rpm namelijk ook.
Knip een paar repen rubber van een binnenband en hang je HD aan die rubber banden in een vrij 5,25" Heb ik ook gedaan en ik hoor dat ding echt niet meer, niet opspinnen en niet werken (soms denk je: doet ie ut wel)
Enne, als die schijven van mezelf waren geweest hadden ze nu dus echt wel in RAID gedraaid.
1 schijf is trouwens naar de buurman verhuisd. Nu draait er 80 GB vrolijk met 7200 toeren per minuut rond
Zal mijn koelers ook eens laten horen...
morgen ff mp3tje maken...
- NAC Breda -
Waarom 120 GB?
En wat voor voeding zit er in?
Verwijderd
Verwijderd
Waarom die anderen hun beloftes niet waarmaken weet ik ook niet, zeg dan gewoon niet dat je ook een mp3-tje gaat maken. Doe ik toch ook niet. Belofte maakt schuld! hehe
Ik zit nu op mijn werk, en dus kan ik niet ff thuis een mp3tje maken...
Ik beloof bij deze plechtig vanavond dat mp3tje te maken...
en ik zal er meteen een plaatje bij zetten..
- NAC Breda -
Kom maar eens een keer langs, dan kunnen jullie het in het echt horen
Download mp3
Sorry dat soneraplaza weer eens zo langzaam is...
- NAC Breda -
Heb je ook een geluid van het booten? Dat maakt veel meer herrie
Nou SuB nog ..
Het opnemen van het geluid een pc...denk eens na...
- NAC Breda -
Sorry hoor, maar hoe ik deze zin ook lees, ik snap hem niet.Das ROOD! kijk nou eens goed man!
Het opnemen van het geluid een pc...denk eens na...
En je hebt toch wel ergens een tapedeck liggen of zo .. nahja ..
SuB : hee, je leeft nog .. ik wacht rustig hoor.
Eumh...ik heb geen tapedek nee, en mijn md recorder is ook al stuk
Ik snap ook niet waarom die kwaliteit zo slecht is van die gifjes..
Ligt aan de driver van mijn webcam denk ik
- NAC Breda -
Verwijderd
Toptopic disse! (?)
Ik word nou ook wel erg nieuwsgierig naar de enige echte SuB-sound...
Je zou intussen bijna zelf wat inmekaar mp3-en. Maarja, mijn Maxtor Diamond Plus maakt niet zo'n boeiend geluid (als-ie al geluid maakt
Ik heb wel geduld hoor. Ik hoop dat hij nog eens verschijnt.
Maar laat dit anderen er vooral niet van weerhouden om ook hun sounds te posten!
Verwijderd
Subbie?? SUB???
<h1>
SuB ???????
</h1>
Nou effe op zoek naar een mic, zou zweren dat er in dit huis ergens een ligt.
Eppie
hoe lang duurt t om zon mp3tje in elkaar te flansen zeg!
Tot nu toe heeft Hlpdsk wel gewonnen btw
Verwijderd
die MD ligt bij iemand waarvan ik dacht dat die nu terug zou zijn van vakantie maar niet dus
heavy edit: zow t leek wel zwahilies
Eens zien. Je eerste opmerking op 25-7
laatste op 7-8. Da's 2 weken !
Ik geloof nu wel dat dat geluid erg mans is. Laat nu maar eens echt horen...
Verwijderd
2) Ik beloof niet om iets de volgende dag online te zetten om dan twee weken later nog te komen met opmerkingen over hoe mans dat wel niet wordt.
Verwijderd
net of ik de enige ben. Trouwens ik hoef (vind ik iig) niets te slikken van iemand die hier pas 25 keer is geweest en gelijk al bijdehand loopt te doen. Zie ik het nou verkeerd of loopt iedereen hier op te scheppen wat voor lawaai zijn pctje wel niet maakt?
Altijd leuk om 't op iemands junior status te gooien als je een discussie niet op een andere manier kan winnen. Misschien lees ik wat vaker alleen topics en post ik alleen als ik het echt nodig vind. Als jij je posts met het soort opmerkingen als binnen dit topic hebt gehaald dan snap ik wel dat je er meer hebt.
Ja, iedereen schept op over zijn pc/geluid, maar jij belooft iets online te zetten. en je blijft dat al 2 weken volhouden, dat zie ik niemand anders doen. En we hadden het trouwens over jou, niet over die anderen.
Ik vind niet dat ik bijdehand doe, dat is ook totaal mijn bedoeling niet. Ik wijs je alleen op 't vorige punt. Als jij het wel bijdehand vindt dan ben je daar compleet vrij in.
Valt een beetje tegen hoor
Ik had een relatief stil systeem, tot ik op het idee kawam om een ouwe SCSI-schijf van 1 GB er in te hangen. Handig als brandschijfje. Nu geeft ie toch een beetje irritant hoog toontje
ff proberen dat op te nemen.
One of the animals has left its cage today.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
mijn voeding is het ergste, ongeveer gelijk aan de JustCooler TT-900, A-open 250W.
nu nog een isolatie kit.
maar goed, ik houd de eer tenminste aan mezelf en houd mn beloften
Ik sta toch -bijna- op het punt om het geluid van mijn eigen compie te posten... Zo klinkt nou 2,5 GB (sample inside)
echt hoor, ik heb gewoon een minuut in een scheur gelegen, van dat mp3'tje (bovenste alleen nog gehoord) yes
gewoon je hd geluid online zetten
rotflmaopmp
had ik maar zo'n hd
(mind the
je weet maar nooit tegenwoordig
Verwijderd
type DTLA 307030 ...7200 rpm, 2mb, ata100
Een MEGA-aanrader !! Suuuupersnel
Verwijderd
Wordt toch wel meer dan de Hd's van bavaria? Of durf je na dat gehoord te hebben niet te posten
Verwijderd
Klonk mijn HDD maar zo als dat geluidje wat Bavaria postte