Wel eens een kast met vijf plextor 12x scsi branders + plextor 40x aan het werk gehoord?
een van de mooiste geluiden op deze aardkloot.
Ik heb er geen 5 maar 2, dus helaas
Die vijf zaten in het systeempje van een Wannabe illegaal softwarebedrijfje.
LMAO, jammer, tis dak zelf geen mic heb
en mn com maakt btw ook eigenlijk geen geluid (oud beesie
) maar kben wel benieuwd naar [b]SUB[/b]
Hej Saviour, niet zo zeuren om dat mp3'tje van sub. Je snapt toch wel dat 't wat tijd kost om dat geluid goed vast te leggen 
Ik sta toch -bijna- op het punt om het geluid van mijn eigen compie te posten... Zo klinkt nou 2,5 GB (sample inside)
Ik sta toch -bijna- op het punt om het geluid van mijn eigen compie te posten... Zo klinkt nou 2,5 GB (sample inside)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (dit 100x)
echt hoor, ik heb gewoon een minuut in een scheur gelegen, van dat mp3'tje (bovenste alleen nog gehoord) yes
gewoon je hd geluid online zetten
hoe kom je erop zeg
jeez
rotflmaopmp
echt hoor, ik heb gewoon een minuut in een scheur gelegen, van dat mp3'tje (bovenste alleen nog gehoord) yes
gewoon je hd geluid online zetten
rotflmaopmp
hmm, bavaria, vet geluid man
had ik maar zo'n hd
(mind the
)
je weet maar nooit tegenwoordig
had ik maar zo'n hd
(mind the
je weet maar nooit tegenwoordig
Verwijderd
Als ik een mp3tje zou maken van mijn harddisk dan zou je je volume zo hoog zetten van je stereo of je speakertjes dat je alleen maar de ruis van je speakertjes hoort. Die nieuwe IBM is heerlijk stil al bromt hij heel eventjes 2 sec. bij opstarten.
type DTLA 307030 ...7200 rpm, 2mb, ata100
Een MEGA-aanrader !! Suuuupersnel
type DTLA 307030 ...7200 rpm, 2mb, ata100
Een MEGA-aanrader !! Suuuupersnel
Verwijderd
SuB?
Wordt toch wel meer dan de Hd's van bavaria? Of durf je na dat gehoord te hebben niet te posten
Wordt toch wel meer dan de Hd's van bavaria? Of durf je na dat gehoord te hebben niet te posten
Verwijderd
Zullen we eens een herrie meeting houden? dan neemt iedereen zijn disks mee en bouwen we een super RAID setup

Klonk mijn HDD maar zo als dat geluidje wat Bavaria postte
Klonk mijn HDD maar zo als dat geluidje wat Bavaria postte