Hardlopen met iPod 30GB...Doable?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.838 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11-2020
Ik wil wat fanatieker gaan hardlopen en als motivator wilde ik een fatsoenlijke mp3 speler kopen. Nu zat ik eerst aan een Nano te denken omdat deze zo lekker licht en klein is. Maarja, voor 40 tientjes meer heb je wel 30GB ipv 8. Daardoor ben ik een beetje gaan twijfelen. Is het prettig om met een 30GB iPod te hardlopen of is ie daar gewoon te zwaar voor (als in hij klotst lomp up en down m'n trainingsbroek.

Daarnaast vroeg ik me ook af of het wel goed is voor een HDD player om zo te schudden constant?

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Dit wil je hebben...

http://www.apple.com/ipod/nike/

Mocht je perse een gewone iPod willen, dat ding kan wel tegen rennen, weet alleen niet of er goede shit is waarmee je het makkelijk kan meenemen. Als het echt voor het hardlopen is, zou ik toch voor de nano gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 17:25

amahusu

taking over the world!

ik heb het ook een tijdje gedaan met m'n oude ipod. Ik heb toen zelf met een elastische band en klittenband een houder in elkaar geknutseld die om mn bovenarm kon. Mn ipod zat dan strak tegen de buitenkant van mn bovenarm aan. Zat prima en nooit problemen gehad met muziek afspelen.

edit: haha idd zoiets als in de link in bovenstaande post, alleen ik had die van mij zelf gemaakt :P

[ Voor 15% gewijzigd door amahusu op 12-06-2007 14:12 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Ik heb de 60gb versie, op zicht schokproof genoeg maar veel te zwaar om mee te rennen. Zelfs als ik ga fietsen neem ik mn nano mee ipv de videoversie.

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 17:01
SaferSephy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:06:
Ik wil wat fanatieker gaan hardlopen en als motivator wilde ik een fatsoenlijke mp3 speler kopen. Nu zat ik eerst aan een Nano te denken omdat deze zo lekker licht en klein is. Maarja, voor 40 tientjes meer heb je wel 30GB ipv 8. Daardoor ben ik een beetje gaan twijfelen. Is het prettig om met een 30GB iPod te hardlopen of is ie daar gewoon te zwaar voor (als in hij klotst lomp up en down m'n trainingsbroek.

Daarnaast vroeg ik me ook af of het wel goed is voor een HDD player om zo te schudden constant?
[Mierenneukmodus]
40 Tientjes is 400€.... dure iPod koop jij dan ;)
[/Mierenneukmodus]

Zo zwaar is de 30GB iPod overigens niet, de Video heb je het tenminste over he? Als je hem relatief dicht bij je lichaam draagt zul je er weinig last van hebben. Als je hem 'losjes' draagt dan gaat het je alleen maar irriteren, want dan voel je het goed elke stap.

Edit: kennelijk is het gewicht dus discutabel.... dat zul je dan zelf moeten bepalen.

[ Voor 4% gewijzigd door F-Tim op 12-06-2007 14:20 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Rennen met de ipod 30GB zou ik absoluut afraden gezien de harddisk best gevoelig is (weet ik helaas uit ervaring). Schokken dienen gewoon voorkomen te worden. Bovendien vind ik hem zelf veel te zwaar om mee te hardlopen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Persoonlijk zou ik ook aanraden om een modelletje met flash geheugen te nemen. Harddisks zijn gewoon schokgevoelig. De ene wat minder dan de andere, maar met een te grote schok kan je de schijf slopen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Ik heb ooit met de 4G iPod proberen hard te lopen, maar na 20min. is de buffer leeg en gaat 'ie stotteren, geen idee of dat met de 5.5G opgelost is. Ik zou overigens idd. voor een Nano gaan als je er vaker mee wilt sporten, het formaat is niet fijn.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

formaat, gewicht => nano

Harddisk => niet mee gaan lopen!

sim-pel :)

(harddisks zijn en blijven nu eenmaal schokgevoelig. Kan twee jaar goed gaan en je kan na twee weken al pech hebben, wil je dat risico nemen?)

Ik heb zelf de nano 2GB, en ik moet soms zelfs moeite doen om die vol te krijgen met muziek die ik wil beluisteren (paar albums is nog maar halfvol). Dus 8 Gb zou 'plenty' moeten zijn. Daarbij, 500 songs aan 4 minuten per song: 2000 minuten= ongeveer 35 uur. Straf als jij zo lang kan lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Waarom persé een Ipod?
Genoeg alternatieven lijkt mij, maargoed hardlopen met een flash spelertje is veel beter.
Die dingen wegen een stuk lichter, en kunnen een hoop hebben in tegenstelling tot hd spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Ikzelf heb mijn iPod 3G 10gig kapot gerend in slechts 3 rensessies van max een half uur, iPod's van 30 en 80 gig zijn door hun harddisk (met bewegende delen) gewoonweg niet gemaakt voor "rough treatment". Hij zal niet overslaan, want hij buffert genoeg, maar het is slecht voor het ding zelf, ik zou zelf als je dit ding voor dit doeleind wil gebruiken een Nano kopen.

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

In dit verband is de ruimte verkrijgbaareid van accessoires (draagbandjes, Nike + iPod, etc) wel een goed argument vóór iPod denk ik.
Genoeg alternatieven lijkt mij, maargoed hardlopen met een flash spelertje is veel beter.
Die dingen wegen een stuk lichter, en kunnen een hoop hebben in tegenstelling tot hd spelers.
Mee eens. Haal een Nano, of desnoods een iPod video plus een goedkoop Flash-dingetje voor het hardlopen (scherm ga je toch niet gebruiken tijdens het rennen). Als je er nog enkele tientjes tegenaan wil gooien, een Shuffle ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een hdd kan best wat hebben, toch is het in het algemeen gewoon niet aan te raden om met een hdd-speler te gaan lopen. Een hdd-speler bevat bewegende onderdelen dus is de kans op een sterk verkorte levensduur absoluut aanwezig.

Dusja, zoals aangeraden zou ik ook voor een flash-spelertje gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter voor je conditie is om te zingen tijdens het rennen ;-)

moet je eens kijken wat voor longen je daarvan krijgt! hihi

maar ontopic: Shuffle!!!

iig geen versie met een real harddisk... dat gaat je problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Zpottr schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:13:
Als je er nog enkele tientjes tegenaan wil gooien, een Shuffle ;)
Eigenaar van een Shuffle meld zich en wil melden dat een Shuffle zich prima houd ik liep er +/- 4 uur per week mee wss iets rustiger dan jou (Kranten ga je namelijk niet mee rennen :+) maar ik zelf zou een shuffle aanraden omdat je aan die 1GB genoeg hebt. Mijn Shuffle zit nu halfvol maar dat is al 6 uur. En ik zou het ook knap van je vinden als je dat vol zou rennen :+

Samengevat: Ik zou voor de Shuffle gaan want die zijn niet kapot te krijgen en je kunt er meer dan genoeg muziek opzetten om je tijdens het joggen gezelschap te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Bor de Wollef schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:23:
Rennen met de ipod 30GB zou ik absoluut afraden gezien de harddisk best gevoelig is (weet ik helaas uit ervaring). Schokken dienen gewoon voorkomen te worden. Bovendien vind ik hem zelf veel te zwaar om mee te hardlopen.
Daarom koop ik ook een Shuffle er bij. 70 euro voor een Shuffle is goedkoper dan een nieuwe iPod hardeschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
postte ook net dit in ander gadget topic..

heb zelf nu een Samsung YPZ5F die is er weliswaar maar tot 4GB. Maar ik heb m zelf in de verkoop (2GB) omdat ik dit Nike+ en dit (heb Asics ipv Nike) wil gebruiken voor het hardlopen om naast muziek luisteren ook afstand en voorderingen te meten helaas kan dat alleen op de iPod Nano draaien maar ik switch er wel voor.

nooit harddisk spelers kopen als je mee op pad gaat. of het nu hardlopen of fiets is. Flash is beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:52
Ik heb een bijna gloednieuwe iPod 30GB, en hij is geweldig. Maar er is inderdaad 1 nadeel aan: Hij heeft een HD, die natuurlijk niet tegen te heftige schokken kan. Lopen/even langzaam hardlopen kan wel, maar als je echt wilt hardlopen is het een No-Go. Hier zou ik gaan voor:
Nano:
+Meer mogelijkheden
+Ook leuk wanneer je niet aan het hardlopen bent
+Kleurenscherm
+2/4/8 GB
-Prijs

Shuffle:
+Heel klein
+Eigenlijk ideaal om te hardlopen ivm gewicht/groote en de clip
+Prijs
-Weinig mogelijkheden
-''Maar'' 1 GB

Keuze is aan jouw: Wil je het risico nemen en een HD Speler kopen, zo nee: Waar geef je de voorkeur aan. Aan de hand daarvan moet je bepalen welke je wilt, het is namelijk heel erg persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:27

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Zelf loop ik altijd hard met een iPod Nano 4 gig (1g) en dat bevalt prima. Ik heb er een Nike+ bij alleen is die niet zo nauwkeurig, ook niet nadat ik hem gekalibreerd had.

Zelf vind ik het al vervelend als ik mijn sleutels mee moet nemen tijdens het lopen. Dus een grotere ipod lijkt mij dan ook niks.

Ik zou zeggen. Ga lekker voor de Nano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 20:21

rlr

Sowieso Nano

Heb m zelf ook, ben niet zo sportief, maar met zomerse (lees: relatief weinig) kleren om het lijf is een lichte/platte player zoveel relaxter! Heb ook de ipod photo gehad, maar is te log. En als je hardloopt is een lichte ipod belangrijker dan een ipod met "60 miljoen uur" muziek speeltijd, zo lang loop je toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 11:19
Het lopen met een harde schijf-iPod is goed te doen. Ik ken iemand die het zelfs met een wat ouder model (dus dikker) doet.

Maar voor de nano heb je veel meer soorten bandjes e.d. om mee te hardlopen en bovendien is hij van zichzelf al veel lichter dus echt veel geschikter voor sporten. En dan heb je het nog niet eens over het Nike + iPod systeem, dat momenteel uitsluitend voor de nano beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf voor de iPod nano gekozen tijdens het sporten. Is gewoon een stuk lichter, maar ik denk niet dat de "gewone" iPod een groot probleem oplevert,

Maarja, niet echt een antwoord op je vraag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-10 13:16

BTS

dit is niet met hardlopen ofzo maar snowboarden (gaat over de schokken) heb idd paar keer gehad dat ie vastliep als ik te veel of te hoog sprong maar schijnbaar na een reset deed ie het gewoon weer,
en zoals meerderen zeggen als je hem redelijk vast heb in de broek (kleine broekzak ofzo) dan voel je idd weinig van, wel een stevige broekzak want de mijne was op een gegeven moment gescheurd waardoor de Ipod in mijn ski/snowboardbroek ergens diep verstoppelt zat

www.highflow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Laatst online: 11-10 14:50
Henry86 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:07:
Het lopen met een harde schijf-iPod is goed te doen. Ik ken iemand die het zelfs met een wat ouder model (dus dikker) doet.
Ja, en wij hebben ook een boiler thuis.

Nee maar ff serieus, dat jij iemand kent die met een HDD MP3-speler gaat sporten wil toch nog niet zeggen dat dat niet schadelijk is voor het apparaat? Feit is gewoon dat een harde schijf bewegende delen bevat, en daarom schokgevoelig is. Niet aan te raden voor het sporten dus. Punt.

Tooooch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
FreddyFish schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:22:
[...]

Ja, en wij hebben ook een boiler thuis.

Nee maar ff serieus, dat jij iemand kent die met een HDD MP3-speler gaat sporten wil toch nog niet zeggen dat dat niet schadelijk is voor het apparaat? Feit is gewoon dat een harde schijf bewegende delen bevat, en daarom schokgevoelig is. Niet aan te raden voor het sporten dus. Punt.

Tooooch?
Mijn iPod 3G is nu 4 jaar oud en ik gebruik hem elke dag, waarbij ook elke dag op de fiets en ben er vroeger ook nog wel eens mee gaan hardlopen. Het ding loopt nog steeds als een zonnetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Laatst online: 11-10 14:50
Eswip schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:34:
[...]

Mijn iPod 3G is nu 4 jaar oud en ik gebruik hem elke dag, waarbij ook elke dag op de fiets en ben er vroeger ook nog wel eens mee gaan hardlopen. Het ding loopt nog steeds als een zonnetje..
Ja, het kan bij jou best goed gegaan zijn, maar er zit gewoon een bepaald risico aan verbonden. Zoiets raad je dan toch niemand aan :?

Trouwens fietsen is heel wat anders dan hardlopen. Fietsen hebben wielen, die rollen. Als je hardloopt, echter, krijgt bij elke stap die je zet je I-Pod een dreun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Misschien offtopic maar het viel mij op dat je bij die ipod sensor geen batterijen kan vervangen. Als ie leeg is moet je een hele nieuwe sensor kopen.. bron (onder de specificaties) 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door xAndyx op 15-06-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
xAndyx schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:13:
Misschien offtopic maar het viel mij op dat je bij die ipod sensor geen batterijen kan vervangen. Als ie leeg is moet je een hele nieuwe sensor kopen
Een beetje zoals je iPod dus ;)
Ik denk trouwens dat die sensor langer meegaat dan mijn iPod met de hoeveelheid die ik ren. Of er is al een nieuwe soort sensor (GPS anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[sportpuristenmodus]
Ik neem nu even aan dat je buiten gaat lopen..... zelf heb ik wel gebruik gemaakt van mp3 spelers tijdens het lopen op de 'band' in de sportschool (Sony NW-95), dat is best te doen. Als je buiten loopt zou ik gewoon lekker zonder media gaan lopen. Loop je in het bos, geniet van je omgeving. Loop je op de openbare weg, let op het verkeer, niet op de muziek.

Hardlopen is een gevecht. Niet tegen je conditie, maar vaak vooral tegen jezelf. Daar heb je geen afleiding bij nodig. Het lopen zelf is genoeg.

[/sportpuristenmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityEye
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 16:16
Wanneer je je speler alleen voor het hardlopen gaat gebruiken lijkt mij een Shuffle ideaal. Een scherm stoort tijdens de bediening dan alleen maar. Probeer maar eens te smsen met je mobieltje wanneer je (rustig) fietst, dat gaat niet echt lekker omdat je dan op 2 dingen je aandacht moet richten (verkeer en het smsje), waardoor een van de taken in de verdringing raakt. Wanneer je op je schermpje zou kijken met hardlopen lijkt mij dat je licht uit je tempo gaat wanneer je op het schermpje moet kijken, of je vergeet te letten op de weg.

Bovendien heeft de Shuffle hardbuttons die je makkelijker op intuitie kunt bedienen. Vooral met het volume lijkt me dit handig, aangezien je dit niet vanuit je broekzak kunt veranderen met een nano of Video en wanneer je je speler in een polshouder zou stoppen moet je ook je aandacht richten op het draaien met je vinger, in plaats van dat je gewoon af en toe op het + of - knopje drukt.

No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Laatst online: 11-10 16:03

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Voor de duidelijkheid: die Nike+ werkt alleen met de iPod Nano, niet met de gewone iPod. Als je dat wilt gebruiken zul je dus wel een Nano moeten aanschaffen. Het zou me trouwens niets verbazen als Apple dat expres heeft gedaan om te voorkomen dat je met je iPod gaat rennen, zoals gezegd vinden harde schijven schokken nooit leuk.

@funrider: koop je dat ShouPouch ding hier ergens, of bestel je dat rechtstreeks in Amerika?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Voor hardlopen altijd iets met flashgeheugen pakken => als je een iPod wilt dan dus de Nano.

Harde schijven kunnen gewoon zeer slecht tegen schokken, dat verkort de levensduur van je apparaat sterk.

Keus is dus niet zo moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ook vaak met mijn 4G gelopen (maar loop liever zonder muziek, zie Ed_L).. geen probleem hoor. Als je hem los in een slappe trainingsbroek draagt zal het vast niet goed zijn, maar een beetje strak op je lichaam is geen probleem voor zo'n ding. Zo heftig zijn die schokken niet.. met je mountainbike over een hobbelig pad fietsen is een stuk heftiger qua G-krachten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
De shoe pouch heb ik via de officiele supplier site besteld (komt nu per post uit USA). Helaas daardoor wel iets van 15 dollar incl. verzend.
Er zijn ook 2 andere namelijk de switcheasy runaway die wel in NL te koop is. prijs moet je even navragen. Of deze van Marware Sportsuit Sensor die voor zover ik weet weer niet in NL te koop is.

recentelijk ook berichtje geplaatst op eigen weblog met foto's e.d. omtrent Nano + iPod kit en shoe pouch. mijn bericht hier.
Hertog schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:14:

@funrider: koop je dat ShouPouch ding hier ergens, of bestel je dat rechtstreeks in Amerika?

[ Voor 9% gewijzigd door funrider op 18-06-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop al 2 jaar hard met een ipod photo 60 gb.

Dat gaat prima nooit geen problemen, alleen je moet em wel in je trainingsjasje ofzo doen want in je trainingbroek dan schud ie teveel heen en weer en dat is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat je al 2 jaar met je iPod loopt en dat ie het nog doet zegt dus niks. Dat je met je iPod gaat hardlopen betekent niet automatisch dat ie dan ook stuk gaat. De kans is alleen groter, en de levensduur kan korter worden.

En, eh... @ hierboven: Problemen met ipod photo 60gb

Ik zie een verband? 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 20-06-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:16:
Dat je al 2 jaar met je iPod loopt en dat ie het nog doet zegt dus niks. Dat je met je iPod gaat hardlopen betekent niet automatisch dat ie dan ook stuk gaat. De kans is alleen groter, en de levensduur kan korter worden.

En, eh... @ hierboven: Problemen met ipod photo 60gb

Ik zie een verband? 8)7
+1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Eswip schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:34:
[...]

Mijn Ipod video 30GB overleed na een paar keer rennen: defecte HD. What's your point?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
Ik gebruik voor tijdens het lopen Nike+, dit werkt alleen met een Nano... ik heb voor 40euro een 2de hands Nano gekocht en dat werkt perfect, heb ook een 30gb video maar die is veel te lomp en zwaar, dat is niet relax :)

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
InfinityEye schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:07:
Bovendien heeft de Shuffle hardbuttons die je makkelijker op intuitie kunt bedienen. Vooral met het volume lijkt me dit handig, aangezien je dit niet vanuit je broekzak kunt veranderen met een nano of Video en wanneer je je speler in een polshouder zou stoppen moet je ook je aandacht richten op het draaien met je vinger, in plaats van dat je gewoon af en toe op het + of - knopje drukt.
Ja, of de radio remote voor de nano, die heeft ook hardbuttons (precies dezelfde eigenlijk). Die gebruik ik zelf altijd als ik buiten loop (ik loop nooit hard maar wandel), en de nano dan ergens in mijn binnenzak.

Ik weet trouwens dat een shuffle maar 2 tientjes duurder is dan een radio remote maar ik luister ook wel eens graag naar de radio, vandaar ;) En het is ook wel handiger dat je dan maar 1 player up to date hoeft te houden qua muziek.
Pagina: 1