Toon posts:

Manke Macbook

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben benieuwd of mensen dezelfde ervaringen hebben met de Macbook als ik. Ik heb de eerste generatie gekocht en ik wordt wanhopig van dat onding. :-( En dat terwijl ik nog nooit gezeik heb gehad met Mac's!

Hier de "defect cv" van mijn Macbook:
- DOA accu; Macbook 3 weken kwijt geweest omdat ik moest wachten op een nieuwe accu.
- Random shutdown; Macbook 2 weken kwijt geweest voor het vervangen van het moederbord.
- Problemen bij het opstarten, bij elke opstart boinkt hij 3 keer i.p.v 1 x. Ondanks de helpdesk doet ie dat nog steeds af en toe.
- Gekleurde strepen op mijn scherm, in forums heette dat " rainbows of dead" geloog ik. Kon gelukkig met optie shift p+r verholpen worden. (hoefte ik niet WEER naar de macstore te fietsen)
- Gecrashte Harde schijf. Mag nu weer minimaal een week wachten voordat ik hem terug krijg.

Of ik nou ga stampvoeten of niet, ik krijg geen nieuwe macbook en ik wordt er helemaal gestoord van.
Heeft iemand raad of anders morele steun door zelfde ervaringen of geniale slimmigheid?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-02 14:06
een nieuwe eisen :/ ook al werkt het niet, anders volledige refund (weet niet of je daartoe gerechtigd bent?) en gelijk een nieuwe kopen :) (en die eerst in de winkel proberen huh)

you had me at EHLO

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05-2025
Is het niet zo dat je bij een product na 3 keer repareren -of zoiets- mag stellen dat het product "niet deugd" en dat je een nieuwe mag eisen?

Respect iig... die van mij had waarschijnlijk al door het raam geweest.. :/

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
klopt meeste winkels hebben een 3 time repair policey, dus meer als 3x gerepareerd worden betekend dat het product een niet werkende model is en nooit was
nieuwe eisen schriftelijk op papier zetten wat er mis is en was als ze moeilijk doen en apple helpdesk als eerst bellen als het goed is kunnen hun je meer vertellen over hoe vaak zo een apple gefixed mag worden tot dat je een nieuwe krijgt

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi Marjolijn S :) Welkom op GoT.

Dit topic gaat op slot, omdat dit onderwerp al vrij uitgebreid is behandeld in o.a. [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 8. Eigenlijk hoort topic dit in Stuffis Generalis, aangezien hier om een garantie kwestie gaat, wat niet specifiek Apple is. Op dit moment kun je daar echter nog niet in, omdat je minimaal 30 dagen geregistreerd moet zijn en 50 posts hebben, maar met de informatie die via de search is te vinden kun je denk ik wel uit de voeten.

[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 12-06-2007 16:20 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.