Toon posts:

Zepto of toch niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop waar ik een tijdje mee vooruit kan. Het is alweer een tijdje geleden dat ik me in deze materie verdiept heb. Ik heb me wel een beetje georiënteerd, maar ik wil toch nog even jullie mening hebben. Ik heb een budget van ongeveer 1000-1200 euro. Wat ik verder belangrijk vind is dat het scherm 14 inch of iets wat daarbij in de buurt komt is, omdat ik deze modelletjes toch net iets handzamer vind.

Ik hoor hier en daar goede verhalen over Zepto en zodoende ben ik bij de Zepto Znote 6224W gekomen. Kunnen jullie mij vertellen of dit een goede keus is? Of zijn er in deze prijscategorie veel betere laptops te vinden?

Ik zou zeggen: brand los! :D

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik zou de bal toch eerder bij jou leggen ;)

Leesvoor \o/ :
Zepto Znote 6224W / 6625WD

Daar staat alles in wat je over de Zepto wilt weten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-01 19:38

dfr0st

Geel is mooier

ja

-

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, ik heb die doorgelezen, maar het is niet dat ik alleen maar voor een Zepto wil gaan, ik sta voor alle alternatieven open!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dan geldt dit topic: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**
Je geeft namelijk vrij weinig info over wat je voorn laptop nodig hebt. Wil je een 14" Pentium II of is een C2D 7700 niet genoeg?

@hieronder: Je zal best research hebben gedaan, maar als je dat hier niet post kunnen wij dat niet weten.

[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 11-06-2007 23:14 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
14"pentium II voor 1200 euro? Jullie denken misschien dat ik geen research gepleegd heb, ik heb alles voor mezelf op een rijtje gezet en ik kom op deze (Zepto Znote 6224W ) laptop uit, maar wellicht dat ik dingen over het hoofd zie.

Wat ik ermee wil doen is: vaak office aplicaties en internetten, ook speel ik graag een spelletje en ik heb als hobby videobewerking. Nu weet ik dat deze laptop met een dergelijk scherm niet ideaal zal zijn voor videobewerking, maar ik slaap zo nu en dan in een hotel voor mijn werk en dan zal het toch wel leuk zijn om eens een beetje te knutselen. Het meeste zal ik toch wel op mijn desktop thuis doen, want heb vaak toch een TV nodig om af te spelen (is wat makkelijker) maar als het er maar op draait. Het is trouwens adobe premiere pro 2.0 waar ik mee werk.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:04:
Nu weet ik dat deze laptop met een dergelijk scherm niet ideaal zal zijn voor videobewerking,
Waarom? Heeft altijd nog 1440x900 pixels dus...

En voor de rest inderdaad:
Zepto Znote 6224W / 6625WD --> Heb 'm natuurlijk niet voor niks gemaakt!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-01 16:19
Lees de andere topics in dit forum eens goed.
Bijvoorbeeld deze: [laptop keuze] <Compal IF / BTO 15W25 / Zepto>.
Of deze: Zepto of Compal?.

De keuze zal je zelf moeten maken.

[ Voor 18% gewijzigd door jj71 op 12-06-2007 08:57 ]

Pagina: 1