Toon posts:

[Windows Mail] Toetsenbord typt tekens @ " ' etc verkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 820 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze vraag ook al gepost in onderstaande topic. Toen werd het helaas gesloten voor ik kon reageren. Met de opmerkingen van de gebruikers kon ik de tekens wel weer goed krijgen in bijv kladblok en ook in andere programma's. Maar in Windows Mail werken de tekens juist weer niet en daar typ ik nou juist vaak een @... Ik kon niet vinden hoe ik dit moest aanpassen in Windows Mail, ervan uitgaande dat daar iets verkeerd staan in de locale settings.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1225058

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37

Onbekend

...

Heb je je vorige topic wel doorgelezen ?

Heb je de land en toetsenbord instellingen wel goed staan?
Check ook even de WIKI link die daar in staat.

[ Voor 19% gewijzigd door Onbekend op 11-06-2007 21:56 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Probeer eens linker Ctrl + Shift in te toetsen. Zo verander je je taalinstelling van je toetsenbord.
Heeft mij ook ooit heel wat kopzorgen bezorgd.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je wat doet met de tips, screenshots en hints gegeven in je gesloten topic :)

Als je goed oplet, zie je dan je toetsenbord indeling indicator (de taalbalk) ook veranderen als je Windows Mail open hebt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Heb je nou ingesteld dat je alleen Nederlands als taal hebt en alleen VS Internationaal als tobo instelling, en heb je je pc gereboot?

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:56:
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je wat doet met de tips, screenshots en hints gegeven in je gesloten topic :)

Als je goed oplet, zie je dan je toetsenbord indeling indicator (de taalbalk) ook veranderen als je Windows Mail open hebt?
Heb ik ook gedaan, ik heb mijn instellingen gewijzigd van Dutch-Dutch naar Dutch-US International op advies van dit forum. Loste de problemen op voor een aantal programma's waarin ik typ. Maar gek genoeg dus niet voor Windows Mail. Ik zie niet iets veranderen in de indicator als ik Windows Mail open heb.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37

Onbekend

...

Heb je de overige taalinstellingen wel weggehaald.
Misschien dat Windows Mail het zelf toch terug zet.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Ook onbekend schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:00:
Heb je de overige taalinstellingen wel weggehaald.
Misschien dat Windows Mail het zelf toch terug zet.
Welke overige taalinstellingen? Ik heb in Landinstellingen alles op Dutch gezet, behalve dan het toetsenbord. Dit staat nu op een combi van Dutch en US International.

UPDATE

Het is gefixt. Vraag me niet hoe, ik had Key Tweak gedownload, uitgeprobeerd, al een paar dagen geleden, maar dat werkte niet. Gisteravond liep ik langs de pc om hem uit te zetten en ik zag key tweak open staan en ook Windows Mail met daarin een mailtje met tekst, uitroeptekens, een @ and the like. Blijkt mijn dochter van 4(!) te hebben gedaan. Wellicht voor het eerst dat een Tweaker van 4 jaar oud een probleem oplost.
_/-\o_

Ze zit inderdaad vrij veel 8er de pc en start weet ik wat allemaal op, mailt iedereen in mijn adresboek enz. Daarom heb ik deze pc maar voor haar vrijgemaakt en zelf een nieuwe gekocht.

;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 08:00 ]

Pagina: 1