Toon posts:

Beginselen home cinema

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezen mijn vorige topic verdwenen is :s open ik dus een nieuwe. Hierin zou ik graag zveel mogelijk teweten komen over het aankopen van een home cinema systeem:
- wat is he nut van een home cinema receiver ik zag dit hier bij enkele staan op hun foto's? Noodzakeljk? Prijs?
- Wat zijn de voordelen van een projectiesysteem? Waarop letten bij aankoop? Waar aankopen?
- Projectiescherm verplicht of volstaat een witte muur?
- All in one kit luidsprekers ( http://www.sony.be/view/S...rround+Kit+%26+DVD+Player )of zelf samenstellen?
- Verschil tussen lcd en plasma
- verschil tusse tv en beamer?

De link van de all in one kit is een waar mijn oog is op gevallen, jullie commentaar?

Alle info links naar andere topics of artikelen zijn meer dan welkom

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik denk niet dat je oude topic verdwenen is: Home cinema in kamer

Echter veel van de zaken die je vraagt kun je makkelijk zelf uitzoeken, want er zijn meer dan zat topics over!

Kortom: ga er eerst maar eens zelf op uit om je vragen te beantwoorden. Ga eens bij een winkel langs en stel de vragen daar. Zoek het forum af naar zinvolle topics (er is een prima zoekfunctie hiervoor aanwezig). Over beamers, LCD en Plasmas is echt meer dan zat te vinden. Kijk ook vooral even in Consumentenvideo en videobewerking !

Kortom: er wordt echt inzet gevraagd van je! Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.