kan iemand even meten hoeveel cm de 9 cell accu uitsteekt ?
bedankt.
bedankt.
Verwijderd
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Verwijderd
Verwijderd
7 posts boven je staan drie hele mooie links met alle drivers die je ooit nodig zal hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:56:
en waar vind ik die sate drivers van het moederbord? en moete er nog andere drivers bij of niet?
[ Voor 150% gewijzigd door Icekiller2k6 op 31-07-2007 20:00 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Verwijderd
zucht niet zo een toon aanslaan... ik bedoel dus downloade op uw pc.. en kijken of de EXE zichzelf niet EXTACT naar MAPJES met daarde nodige DRIVERS in..Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:02:
ja maar mijn laptop doet het niet,hoe kan ik die dan installeren? en jij zegt wel mooi, alle driver staan er, maar weet ik niet welke in nodig heb he.. of welke ik moet gebruiken bij dan Nlite programma.. Ik ken niet zo heel veel van computers..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit is meestal een teken dat je niet de goeie driver te pakken hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:08:
mijn systeem voldoet niet aan de minimum requirements
Verwijderd
hij probeerde wat ik zei.. drivers downloade en zien of hij de sata drivers eruit kon halen..Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:12:
[...]
Dit is meestal een teken dat je niet de goeie driver te pakken hebt.
[ Voor 24% gewijzigd door Icekiller2k6 op 31-07-2007 20:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
heb de post van kingofthecastle gelezen ja.. en werkt nog steeds niet.. zie niet of men drive los zit.. heb er ook al paark eer op geduwd.. .. en ik werk op men oude laptop met win xp home.. en moet ik dan gewoon deze drivers allemaal downloaden en bij Nlite invoegen of moet ik ze eerst uitpakken?Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:11:
Je zegt dat je laptop het niet doet. Krijg je nog steeds die media test faliure, check cable / exiting broadcom pxe rom foutmelding? Heb je de posts van KingOfTheCastle al gelezen? Doorgaans installeer je drivers vanuit een 'matig' maar desalniettemin werkend OS. Welke heb je nodig? Dat is niet moeilijk: KLIK hier en werk gewoon het lijstje af met alle componenten die op jou van toepassing zijn. Maar nogmaals, het is zaak éérst je OS aan de praat te krijgen alvorens je begint met het installeren van drivers.
Verwijderd
Ok bedankt! en de rest van de drivers ook? of alleen die van de chipset?Icekiller2k6 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:15:
[...]
hij probeerde wat ik zei.. drivers downloade en zien of hij de sata drivers eruit kon halen..
euh heb het nu zelf net geprobeerd
't is een zip..
en daar in zit deze folder 8.3.0.1013(WHQL)\All
doe alles wat in die map zit toe te voegen aan uw windows xp cd..
eerst unzippen hé..Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:18:
[...]
heb de post van kingofthecastle gelezen ja.. en werkt nog steeds niet.. zie niet of men drive los zit.. heb er ook al paark eer op geduwd.. .. en ik werk op men oude laptop met win xp home.. en moet ik dan gewoon deze drivers allemaal downloaden en bij Nlite invoegen of moet ik ze eerst uitpakken?
Verwijderd
jaja tuurlijk eerst unzippen.. en die all? wat bedoel je daar mee, allemaal toch he? van 01-13..Icekiller2k6 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:24:
[...]
eerst unzippen hé..
en dan die all toevoegen aangezien de andere in de man voor 64 bit zijn;.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:31:
Volgens mij zit de DVD speler goed aangesloten, ander zou hij niet de windows cd herkennen en opstarten lijkt me...
Waar vind ik de goede Drivers voor deze laptop?, op de bijgeleverde cd kan ik alleen uit vista kiezen.
kan je dat dan verklaren? of is dat logisch?Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:47:
Idd als 't 'm daar in zit, zal de foutmelding weggaan zodra de dvd goed aangesloten is.
Castle zei:
Komt m'n pa binnen. Bekijkt het ding even. "Hmm, die dvd-drive zit een beetje los[...]" KLIK.
Nou doet ie het.
FYI, dat heb ik dus al tien keer gedaan, alleen dat wat minder hard/lomp.
Dus daar zou ik me aan vasthouden.
Verwijderd
dat ben ik aan het proberen.. nu heb ik alleen het probleem dat ik xp naar de harde schijf moet kopieren, maar dat wil niet lukken, veel bestanden krijg ik een error bij het kopieren..silmaril8 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:56:
Mensen die Windows XP op de Compal willen installeren en dat niet kunnen omdat de sata disk niet wordt herkend, moeten het programmaatje N-Lite gebruiken om een unattended Windows XP cd te maken met daarin de SATA drivers van de laptop ingebakken. Oftewel, je krijgt dan een Windows XP die precies hetzelfde is als je originele Windows XP alleen nu met de SATA drivers, waardoor je dus Windows XP wel kan installeren op de laptop.
Dus zoek op wat N-Lite (of een ander soortgelijk programmaatje) is, kijk hoe het werkt en maak zelf zo'n Windows XP cd.
Verwijderd
Als die cd al errors geeft bij het kopieëren en/of opstarten, heeft het waarschijnlijk niks met de drivers te maken. Je moet dan gewoon een nieuw Win XP SP2 iso-bestand downloaden van isohunt en die op een cd branden, je kan daarna je eigen key gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:42:
... als ik men laptop opstart met windows xp schijf krijg ik blauw error scherm.. als ik laptop gewoon opstart krijg ik telkens :
broadcom undipxe-2.1 v10.0.8
copyright blabla
pxe-E61: media test faliure, check cable
pxe-MOF: exiting broadcom pxe rom
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2007 23:03 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
OSP CTF toevallig ?MethodP schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 17:54:
[...]
me 2, zal er toch wel wat uurtjes kweek achter spelen.
[ Voor 26% gewijzigd door MaxDark op 01-08-2007 01:29 ]
[ Voor 23% gewijzigd door won op 01-08-2007 01:20 ]
Verwijderd
Zijn er nog mensen die dit probleem gehad hebben eigenlijk? en hoe hebben zij het opgelost.. heb straks pas nieuwe versie van xp dus kan dan pas nog eens proberen te installeren... en ik heb ook al de harde schijf en de dvd drive losgemaakt en opnieuw vastgezet.. dus daar ligt het ook al niet aan..Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:42:
hoik.. heb net men Innote gtx binnen... heb alleen een probleem.. als ik men laptop opstart met windows xp schijf krijg ik blauw error scherm.. als ik laptop gewoon opstart krijg ik telkens :
broadcom undipxe-2.1 v10.0.8
copyright blabla
pxe-E61: media test faliure, check cable
pxe-MOF: exiting broadcom pxe rom
iemand enig idee wat te doen?
grtz
lees juist dat er al op geantwoord is, kan iemand duidelijker zijn, snap er niet veel van, hoe moet ik een windows xp cd make? kopiren ofzo?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 08:48 ]
nee, heb ik wel een tijd gedaan. Op zich speel ik van alles wat, maar het liefste doe ik CPMA CA, lekker snel, lekker onzinnig, lekker zonder verstand, lekker ontspannen
Verwijderd
de speakers zitten aan de voorkant, en ik heb gehoord dat het geluid redelijk goed is voor een laptop, dus verwacht er opzich niet te veel van. Als je er een headset op aan sluit, heb je natuurlijk wel goed geluid. Ik dacht dat er wel een 5.1 surround kaart in zat...Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:12:
weet iemand hoe het geluid van de Compals is?
Kan het geluid een beetje hard of valt dat tegen? Ik verwacht geen surround sound, maar der moet toch enigzins volume uitkomen
Met Xp vind ik het geluid een beetje lafjes , onder vista is het echt to mooiVerwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:12:
weet iemand hoe het geluid van de Compals is?
Kan het geluid een beetje hard of valt dat tegen? Ik verwacht geen surround sound, maar der moet toch enigzins volume uitkomen
Verwijderd
Heb je daar bronnen van? ik heb daar namelijk nog nooit van gehoord.Mektheb schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:15:
(...) komt omdat Vista de Audio chips anders regeld en mooier maakt
vista zijn driver model is anders.. dus het wordt ALTIJD anders geregeld dan als in windows xp...Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 14:51:
[...]
Heb je daar bronnen van? ik heb daar namelijk nog nooit van gehoord.
[ Voor 6% gewijzigd door Icekiller2k6 op 01-08-2007 15:39 ]
Dat het driver model anders wordt geregeld betekent niet dat het geluid gelijk veel mooier is.Icekiller2k6 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:39:
vista zijn driver model is anders.. dus het wordt ALTIJD anders geregeld dan als in windows xp...
stond is een artikel over op de fp
Ik kan me dat echt niet voorstellen, aangezien alle geluids chips zijn geoptimaliseerd voor Windows XP aangezien dat het besturingssysteem is welke de meeste mensen hebben.Mektheb schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:51:
Yup correct , ik heb op mijn compall Xp gehad daarna Vista en toen was me geluid in 1x 3x beter en kon 4x zo hard en gewoon zuiver ook dus
[ Voor 36% gewijzigd door silmaril8 op 01-08-2007 15:55 ]
hahaha je maakt hoop ik een grapje ? , ( niet lullig bedoeld )silmaril8 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:53:
[...]
Dat het driver model anders wordt geregeld betekent niet dat het geluid gelijk veel mooier is.
Het geluid in Vista is trouwens gewoon net zo goed/slecht als in XP.
[...]
Ik kan me dat echt niet voorstellen, aangezien alle geluids chips zijn geoptimaliseerd voor Windows XP aangezien dat het besturingssysteem is welke de meeste mensen hebben.
Waarschijnlijk heb je bij Windows XP iets niet goed gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 01-08-2007 16:22 ]
[ Voor 3% gewijzigd door silmaril8 op 01-08-2007 16:29 ]
Verwijderd
Helaas niet.MethodP schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:55:
[...]
Ik dacht dat er wel een 5.1 surround kaart in zat...
Verwijderd
is dat als hij de cd niet vind? want de laptop vind de cd maar ik krijg na een tijd een blauw scherm met een error... hier zegt hij dat ik contact moet opnemen met de leverancier en dat er een pci.sys error is.. gaat hij dan ook werken zoals hierboven staat? of is er dan een hardwarefout?silmaril8 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:56:
Mensen die Windows XP op de Compal willen installeren en dat niet kunnen omdat de sata disk niet wordt herkend, moeten het programmaatje N-Lite gebruiken om een unattended Windows XP cd te maken met daarin de SATA drivers van de laptop ingebakken. Oftewel, je krijgt dan een Windows XP die precies hetzelfde is als je originele Windows XP alleen nu met de SATA drivers, waardoor je dus Windows XP wel kan installeren op de laptop.
Dus zoek op wat N-Lite (of een ander soortgelijk programmaatje) is, kijk hoe het werkt en maak zelf zo'n Windows XP cd.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 19:00 ]
Dat lijkt me eerder een brakke Windows XP cd. Zoals al eerder vermeld: probeer eens een andere Windows XP cd of brand hem op een andere cd.Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 18:56:
is dat als hij de cd niet vind? want de laptop vind de cd maar ik krijg na een tijd een blauw scherm met een error... hier zegt hij dat ik contact moet opnemen met de leverancier en dat er een pci.sys error is.. gaat hij dan ook werken zoals hierboven staat? of is er dan een hardwarefout?
edit: en ik moet dus alleen de drivers van de chipset nemen (daar de map "all" van kopieren heb ik ook gelezen) ... maar moet ik de bestanden van deze map integreren of de hele map gewoon
silmaril8 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:53:
[...]
Dat het driver model anders wordt geregeld betekent niet dat het geluid gelijk veel mooier is.
Het geluid in Vista is trouwens gewoon net zo goed/slecht als in XP.
[...]
Ik kan me dat echt niet voorstellen, aangezien alle geluids chips zijn geoptimaliseerd voor Windows XP aangezien dat het besturingssysteem is welke de meeste mensen hebben.
Waarschijnlijk heb je bij Windows XP iets niet goed gedaan.
[ Voor 6% gewijzigd door won op 01-08-2007 19:29 ]
Verwijderd
heb het met beide gedaan, pro en home en teklens hetzelfdesilmaril8 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 19:10:
[...]
Dat lijkt me eerder een brakke Windows XP cd. Zoals al eerder vermeld: probeer eens een andere Windows XP cd of brand hem op een andere cd.
Het kan trouwens ook het geheugen zijn. Probeer eens memtest te draaien met een linux live cd.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 19:49 ]
Als je na een tijdje een blauw scherm krijgt dan staat er bijna altijd een code oid bij. Met die code kun je verder googlen en kijken waarom die nou een blauwe scherm geeft. Kan wel lopen gissen maar herhaal je stappen maar eerst en vermeld ff welke 0x00blabla etc etc je krijgt. Neem alles over behalve de tekst die er altijd staat. Als je niet weet wat dat is dan kun je deze link ff volgen voor voorbeelden.Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 19:35:
[...]
heb het met beide gedaan, pro en home en teklens hetzelfde
nu heb ik zoals jij zei de drivers van map 'all' van chipset toegevoegd.. en cd gemaakt, als ik met deze cd opstart, kom ik in dos terecht, is dat normaal? wat moetik dan typen? (dus met nlite gemaakt, xp ingezet, drivers toegevoegd.. iso gemaakt gebrand,..)
edit : en heb zo geen cd, maar in de bios geeft hij wel 4gb aan
[ Voor 17% gewijzigd door won op 01-08-2007 20:16 ]
0x000007e Inaccessible Boot Device
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 20:19 ]
Vanaf morgen gaat is Frits weer thuis van vakantie, dus dan kan ie weer mailen. Ben benieuwd wanneer die nou eens komen.Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 19:57:
iemand nog nieuws van FC over de 1440*900 systemen?
Error message in Windows XP Service Pack 2: "Stop 0x7E"
Ik ga hem morgen bellen, want ik wil 'm zeker 2e week van aug hebben. Anders annuleer ik (denk ik) de bestelling, want ik moet 'm gewoon voor school hebben.Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 19:57:
iemand nog nieuws van FC over de 1440*900 systemen?
Verwijderd
ja die had ik ook al gevonden, maar dat iswon schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:19:
[...]
Error message in Windows XP Service Pack 2: "Stop 0x7E"
Hotfix downloaden en tijdens je n-lite wizard deze hotfix eraan toevoegen. Succes.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 20:22 ]
Post het ook even in dit topic, dan weten wij ook waar we aan toe zijn. Danknlboy schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:20:
[...]
Ik ga hem morgen bellen, want ik wil 'm zeker 2e week van aug hebben. Anders annuleer ik (denk ik) de bestelling, want ik moet 'm gewoon voor school hebben.
Geen probleem, ik laat het jullie meteen weten.VariX schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:28:
[...]
Post het ook even in dit topic, dan weten wij ook waar we aan toe zijn. Dank
NUC I5 256GB SSD
Dat snap ik, maar als ik mijn product na een maand nog steeds niet binnen heb gekregen (terwijl bij de bestelling begin juli? werd gezegd) en elke keer er zelf achter aan moet gaan....won schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:48:
Als hij niet reageert morgen heb je nog een probleem. Hoe ga je een beetje tijdig je geld terug krijgen. Het is immers een product 'op maat'. Word nog lastig
wanneer had je hem besteld?>not2secure4u schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:51:
Heb vandaag mail gehad dat mijn InNote gtx 90 binnen en vandaag zou moeten geassembleerd worden !
dus ik leef op goede hoop
n²
Ik meen dat je volgens de wet, tenzij nadrukkelijk anders overeengekomen, tot 30 dagen na de verwachte levertijd moet wachten en daarna kun je de verkopende partij in gebreke stellen en ik geloof zelfs dat je richting schadevergoeding kunt gaan al is de kans dat dat ook tot iets substantieert miniem tenzij, je raad het al, nadrukkelijk anders is overgekomen.nlboy schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:55:
[...]
Dat snap ik, maar als ik mijn product na een maand nog steeds niet binnen heb gekregen (terwijl bij de bestelling begin juli? werd gezegd) en elke keer er zelf achter aan moet gaan....
Ik zie morgen wel hoe en wat.
Verwijderd
ziet er goed uit, vooral die weerspiegeling in de achterkant (minder van het spiegelbeeld zelf :6Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:29:
Ik draai nu de GTX90 prima met een zelf geinstalleerde Vista 32bit
<best veel foto's>
Verwijderd
jwel..Cave_Boy schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:59:
Ik zit ook te wachten op mijn laptop als deze ook nog eens vertraging krijgt dan is het annuleren denk ik. Hoop dat ik hem op de beloofde datum, krijg of eerder.
Even wat anders Ik las dat van dat slipstreamen en vroeger heb ik dit wil eens gedaan met SP2 van Windows XP en 2000 maar kan ik nu ook gewoon alle drivers erbij doen van mijn laptop? Dan heb ik gewoon ene Windows XP cd met alle drivers en dan vind Windows alles tijdens de installatie toch? Of werkt dta niet zo?
Ik heb hem eind de voorlaatste week van Juli besteld
NUC I5 256GB SSD
Hoeft nietGlenn77 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 07:54:
Goedemorgen @ all.
Lees de FAQ's dan even doorIk ben nieuw hier (net geregistreerd),
Waar gaat heel 't topic over..!?Bovenstaande is toch gewoon een Compal systeem,net als Asus S96S en BTO ???
Search...Of zitten er grote verschillen tussen, behalve de prijs?
Uhm leuk..?Wat vinden jullie van mijn samenstelling?
Standaard search-vraagjeEn wat houdt MS Vista OEM in ?
offtopicWelke draadloze router adviseren jullie? Ik dacht een een Linksys.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
wow, dus een levertijd van 2 weken? niet verkeerd... voor een Compalnot2secure4u schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:08:
[...]
Ik heb hem eind de voorlaatste week van Juli besteld
n²
Verwijderd
Dat is zeker niet verkeerd. Ik heb sinds juni besteld bij L4U, maar de laptop is nog steeds niet binnen. Maar volgens mij is er nog geen één WXGA+ uitgeleverd. Informatique is wel snel en goedkoop moet ik zeggen..MethodP schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:25:
[...]
wow, dus een levertijd van 2 weken? niet verkeerd... voor een Compal
Raar dat die levertijden zo lang duren voor de H90, als ik voor me werk een Compall bestel heb ik hem de volgende dag in huis ....MethodP schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:25:
[...]
wow, dus een levertijd van 2 weken? niet verkeerd... voor een Compal
[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 02-08-2007 11:30 ]
Verwijderd
zou hij er dan toch aankomen?Beste Sebastiaan,
Wij verwachten de Compal in de 2e week van augustus (09-08-2007)
Ik hoop het...Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:37:
reactie van FC over de 1440*900 compal
[...]
zou hij er dan toch aankomen?
Ja, deze verwachten wij nog steeds in de 2e week van augustus (09-08-2007).
[ Voor 20% gewijzigd door nlboy op 02-08-2007 11:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 12:39 ]
Die BTO/InNote is toch ook gewoon een Compalnlboy schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:53:
[...]
Ik hoop het...anders word ik gek.
Maar ik denk 't wel als je zo hoort van de mensen die hun BTO/InNote etc. binnen hebben lijkt me sterk dat de Compal niet aan de buurt is.
[...]
Verwijderd
heb je zonder OS? Dan staat er niks op, ook geen partities. Mocht je Windows XP gaan draaien dan moet je hierboven maar lezen hoe dat moet, maar mocht je vista gaan draaien dan kan je gewoon de laptop booten vanaf de windows CD, heb ik ook gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:26:
krijg vandaag mijn InNote binnen! de 154-GTX 90 wel te verstaan!
weet iemand of er uberhaupt al software opstaat? zijn er nog dingen die ik er op MOET zetten?
alvast bedankt, jullie horen nog van me
grt
SPSK
Ik las ergens anders weer dat 1440x900 schaarser wordt/ is dan 1680x1050 en dat de prijzen voor deze WXGA+ schermen hoger zullen gaan worden voor WSXGA schermen... CLB is blij met z'n WXGA+ jeVerwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:27:
Net L4U aan de lijn gehad, mijn klomp is zojuist gebroken! (En ik heb geen eens klompen).
Blijkt dus dat de levertijd van de WXGA+ niet meer wordt uitgegeven door Compal naar de leveranciers toe. Het lijkt erop dat er grote problemen zijn met de productie ervan en in het ergste geval wordt het helemaal niet uitgeleverd.
Daarnaast heb ik ook gelezen dat er een aantal amerikaanse sites de 1440*900 versie van hun site hebben gehaald. Dit belooft niet veel goeds.
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq