Ik wil een nieuwe pc gaan kopen maar ik zit te twijfelen tussen sli 2x8800GTS of een single 8800GTX. Wat raden julie aan?
Ik zou een 7900GT van Asus halen, zijn ook prima.
Single GTX. Domweg omdat SLI vaak nog erg vervelend is, en je de performance van 2x GTS niet nodig hebt.
Verder is dit nogal kaal, niet? Zo kun je net zo goed een poll in de TS gooien
Single GTX. Domweg omdat SLI vaak nog erg vervelend is, en je de performance van 2x GTS niet nodig hebt.
Verder is dit nogal kaal, niet? Zo kun je net zo goed een poll in de TS gooien
[ Voor 71% gewijzigd door TheZeroorez op 10-06-2007 16:09 ]
benchmarks te lezen, prijzen vergelijken en dan een beslissing nemen. Denk ook aan energieverbruik/koeling.
offtopic:
Daarna eventueel hier een fatsoenlijk topic starten met concrete vragen, eigen onderzoek etc...
Daarna eventueel hier een fatsoenlijk topic starten met concrete vragen, eigen onderzoek etc...
[ Voor 45% gewijzigd door asfaloth_arwen op 10-06-2007 16:09 ]
dat vraagt tie nietTheZeroorez schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:07:
Ik zou een 7900GT van Asus halen, zijn ook prima.
hij vraagt of tie beter met 2x 8800gts in sli moet draaien of toch maar 1 8800gtx
ik zou met 1 8800gtx beginnen, kan je er later voor minder geld nog 1 bij halen.
heb ik ook gedaan met men 6800gs-jes
[ Voor 18% gewijzigd door dodo79 op 10-06-2007 16:09 ]
omdat het kan!
wat dacht je van de HD2900XT, eventueel 2 in Crossfire?
Dat is ook een valide opte, want die kaart presteert beter dan de GTS en in sommige gevallen beter dan de GTX! En hij is iets van 340 euro.
Dat is ook een valide opte, want die kaart presteert beter dan de GTS en in sommige gevallen beter dan de GTX! En hij is iets van 340 euro.
Ik denk dat ik voor de single GTX ga en die breid ik dan wel miss nog uit zoals dodo zegt:D
Verwijderd
Je bent niet de eerste met dit dilemma: * search.
Ook in de FAQ V&B #welke staan dingen die het lezen waard zijn
Ook in de FAQ V&B #welke staan dingen die het lezen waard zijn
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 16:15 ]
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Een topicstart van een enkele regel voldoet sowieso niet aan de eisen die we op GoT stellen qua eigen inzet. Begin eens wel zelf die inzet te tonen...
Een topicstart van een enkele regel voldoet sowieso niet aan de eisen die we op GoT stellen qua eigen inzet. Begin eens wel zelf die inzet te tonen...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()