Toon posts:

Snelle vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Om verder niemand tot last te zijn met 'simpele' (voor jullie) vragen, zoek ik iemand die met mij wil corresponderen (bijv. via mail) over de juiste keuze van een digitale camera.
Ik heb fotografie altijd al als een hobby beschouwd en dit wil ik nu ook waar gaan maken, maar ik wil graag hulp bij de juiste keuze van een toestel. Ik had een keuze gemaakt, maar ik krijg zoveel 'adviezen' de laatste paar dagen, dat ik het niet meer weet.

Wie wil mij verder helpen?

Liefs
Kitty

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:34
Budget? Doelen? Simpele dingen zijn te vinden in de forum-FAQ. Hier staat een gedeelte over koopadviezen in en links naar daarvoor relevante topics.

[ Voor 142% gewijzigd door asfaloth_arwen op 09-06-2007 22:20 ]

Specs

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik denk dat je het beste hier even je vraag kunt stellen (als het over een spiegelreflex gaat):
[STARTERS] Ik wil een DSLR, wat nu?

Gaat het niet over een spiegelreflex camera, dan moet je in een van deze topics zijn:
Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3
Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3

Als je daar duidelijk uitlegt wat je eisen, doelen en middelen zijn (budget) kan je van meerdere mensen advies krijgen.
Is wel zo objectief ook, in plaats van mailen met één iemand.

Enne, je bent ons met dat soort vragen niet tot last hoor, wij komen hier ook voor ons lol :) In dat topic wordt je met alle plezier geholpen.
volgens mij klopt dit wel voor de meesten van jullie FGers ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Siparti op 09-06-2007 23:05 ]

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:54

YellowCube

Wait...what?

hallo Kitty,
zoals je hierboven kunt zien zijn er genoeg topics waar je eens kunt gaan lezen en, als je die dan nog hebt, vragen kunt stellen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.