[So Dimm] Compaq PC100 met PC133

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:13
Kan een Pc133 geheugen in een Armada 500 geplaatst worden. Standaard voorzien van PC100 geheugen.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:49

Haan

dotnetter

Daar is maar 1 ding over te zeggen: proberen. Bij laptops gebeurt het sowieso regelmatig dat niet ieder geheugen werkt, dus dat weet je pas als je een module hebt geplaatst.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 16:54
Ja dat kan wel. PC100 of PC133 maakt niet zoveel uit. Maar de meeste 256MB modules gaan niet werken vanwege andere redenen, net als alle 512MB modules.
De E500 werkt met de BX chipset en kan dus niet alle type so-dimms ondersteunen.
Mijn ervaring is dat je voor deze machine toch de duurdere so-dimms moet gebruiken. 't hoeven geen specifieke compaq modules te zijn maar ze moeten wel werken met de bovengenoemde BX chipset zoals ook in vele andere merken wordt gebruikt (toshiba, dell etc).
Dus gewoon even goed zoeken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Twynn op 09-06-2007 13:00 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Met een topicstart van een enkele regel is duidelijk dat je zelf geen inspanning geleverd hebt om een antwoord te zoeken. Dat verwachten we toch zeker wel van je voordat je post.

Dat die antwoorden te vinden zijn, ook op GoT weet ik zeker omdat ik minder dan een week geleden nagenoeg hetzelfde gepost heb als Twynn hierboven in een andere topic. En sowieso staat er in de PMG FAQ hoe je het zelf uit kunt zoeken.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.