Zomaar een mind twist....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:12

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ik zet net even gewoon wat in mezelf te denken (ja er is toch niemand thuis dus ben ik de enige ;))...
Anyway, ik zat dus te denken dat er soms teveel gepost word voor het aantal moderaties (of andersom) zodat er soms (zoals nu) voor de 'die-hard TMF kern' een enorm grote q onstaat. Ook al hebben de die-hards vaak wel een punt of 250 maar die heb je er in 3 draden doorheen vaak ;)..

Ok wat ik eigenlijk wil zeggen.. Is het geen goed idee om mensen dat een bepaalde groep (dus Jaymz etc ;)) extra modpunten krijgen? Ik bedoel.. zodat er toch meer gemod wordt.
De echte kern zal daar nooit misbruik van maken lijkt me.

Of desnoods dat je bij 1000 gemodde reacties dubbele modpunten krijgt of iets in die richting..

* IceStorm zit gewoon met een gedachte in zijn hoofd... dus kom maar op met tegenargumenten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:30

Jaymz

Keep on moving !

De echte kern zal daar nooit misbruik van maken lijkt me.
Ehh, ehh, .. .. . -blush- :D

Wat een vertrouwen (probeer je een wit schoentje te halen >:))

Nu On Topic:
Ik vindt het een zeer strak plan, ik ben alleen benieuwd naar de overwegingen van een beperkt aantal personen (like Femme -wink-wink-)

persoonlijk ben ik er ook voor om te kunnen modden als je al gereageert hebt (maar dat zie ik niet gebeuren) :)

[edit:smiley's zijn leuk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 20-10 15:19

GaMeOvEr

Is een hork.

Idee is al in behandeling bij Femme, het wachten is op de implementatie ervan.

Er speelt idd wel een idee om een *kuch* select *kuch* groepje lid te maken van een nieuwe groep moderators. Hier zullen dan een aantal andere opties bij horen. (Bij de leden van die groep)

Dat zijn onder andere zaken zoals de mogelijkheid gelijk -2 en +2 moderaties uit te delen, en meer modpunten beschikbaar stellen.

Zo zit ik nu ook weer op 14 modpunten, dus ik moet eerst weer wat postingen gaan doen voordat ik uberhaupt in staat ben om te modden.

Hoe dan ook, de ideeen zitten al bij Femme in de maalmolen, maar ik geloof dat hij eerst ff het "product-survey" gebeuren af wil hebben, en daarna was geloof ik de bedoeling eens naar de "Die-Hard Moddereter" groep te kijken.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 10:43 schreef Jaymz het volgende:
Wat een vertrouwen (probeer je een wit schoentje te halen >:))
Jaymz, jou naam is gewoon de eerste die me te binnen schoot die ik kon opschrijven.. Kijk ecteidinges (sorry :)), das gewoon een te lange naam :)..

En ja, modden in draden waar je al gereageerd hebt. Op zich een goed idee maar dat moet zekers te weten errug user-gebonden worden... Als je begrijpt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

[off topic] Ik doelde niet op het feit dat je toevallig mijn naam gebruikte, ik weet ook wel dat dat net de 1e was waar je aan dacht.

Hetgeen waar ik op doelde heb ik vet gedrukt, en in de trand van ons chronisch off-topic zijn, dus je weet echt wel wa'k bedoel
[off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Hmm, GaMeOvEr zegt nu toch dingen die nieuw voor me zijn. Dat Femme naar het modsysteem ging kijken had ik al begrepen, maar dat er sprak zou zijn van een "officiele" harde kern (of geeft het beesie een naampie, Molice Squad heeft wel wat ;)) Had ik iig niet begrepen (maar hoor het graag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik zoek de draad ff op voor je.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik weet wel inmiddels precies wat er allemaal speelt, maar om eerlijk te zijn kijk ik alleen maar de kat uit de boom. Ik laat het allemaal maar gelaten over me heen gaan, zodat ik in ieder geval niet meer teleurgesteld wordt.
Ik zie zeg maar wel waar het schip strand.

Overigens is zo'n moeilijke nick wel handig, voor scheldpartijen en schijtawards moet je toch een naam hebben, en daarom sta ik meestal op de achtergrond. Precies de plek die ik voor mezelf in gedachten hou.

Ik vind wel dat je iemand's nick goed moet kunnen schrijven incl. hoofdletters etc.

De officiele afkorting van ecteinascidin is Et743, de 743 is namelijk omdat ecteinascidin 743 de volledige correcte naam is. Met Et743 heb je mijn aandacht in ieder geval. (alhoewel ED-209 ook wel tof zou zijn (zie Robocop I >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Voor de geinteresseerden onder ons, het was deze thread.

Check Femme zijn reactie ergens in het midden.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Die draad (inclusief Femme's reaktie heb ik gelezen) misschien heb ik slechts de onge-editte reaktie van Femme gelezen, en is't me niet opgevallen dat 'ie erwat bij heeft gezet.

Of het was die dag net druk op m'n werk zodat ik er weinig aandacht aan heb geschonken (ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets zou vergeten, maarja ik ben ook een mens)

[edit: Jawel 1 typo :)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
De officiele afkorting van ecteinascidin is Et743, de 743 is namelijk omdat ecteinascidin 743 de volledige correcte naam is. Met Et743 heb je mijn aandacht in ieder geval.
OK, ik houdt het voortaan op ET, als je het niet erg vind. Dat schrijft een stuk makkelijker :D. (phone home..., phone home..)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ik kick hem nog even omhoog voor een reactie van een adje/modje/femme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Om naast "Lief Adje" ook nog een nieuwe status "Lief Modje" te maken moet niet zo'n probleem zijn lijkt me. Er zijn hier inderdaad een aantal mensen die zoiets goed kunnen gebruiken.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1