[nero] achter elkaar branden.

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op het moment 3 branders en ik zou graag het volgende willen met Nero:

3 brand opdrachten klaarzetten voor elke brander 1 en deze automatisch achter elkaar laten branden. Ik weet wel dat je met nero 1 DVD naar meerdere branders tegelijk kan branden maar ik wil dus verschillende dvd's achter elkaar branden.

Is dit mogelijk met Nero of heb ik hier andere software voor nodig.

Thx.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Met maar 1 HD zou ik het niet aanraden in elk geval.
/EDIT : w00psie ik haal weer eens dingen door elkaar :$

Verder kan je met versie 6 of hoger meerdere brand opdrachten maken dus als je dan elke keer een andere brander uitkiest zou het misschien weleens kunnen werken :)

[ Voor 13% gewijzigd door nero355 op 08-06-2007 16:55 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:23:
Verder kan je met versie 6 of hoger meerdere brand opdrachten maken dus als je dan elke keer een andere brander uitkiest zou het misschien weleens kunnen werken :)
waarom zou het niet werken met 1 HDD, ik wil ze niet tegelijk branden he, maar achter elkaar naar verschillende branders.

nogmaals voor de duidelijkheid:

Ik heb film 1, 2 & 3. en ik heb 3 branders
Ik wil dus film 1, 2 & 3 automatisch achter elkaar branden naar 3 verschillende branders.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:23:
/EDIT : w00psie ik haal weer eens dingen door elkaar :$

Kan ik ook instellen dat de ene automatisch start als de vorige is afgerond?
Dat ik dus maar 1 opdracht hoef te geven en alle drie de films gebrand worden achter elkaar?

Ik kan die optie iig nergens vinden in nero.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou je niet binnen 24 uur je topic willen kicken? Als je dan nog wat toe wilt voegen zien we graag dat je je vorige bericht aanpast; in plaats van een nieuwe reactie te plaatsen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog op google gezocht maar heb echt niks kunnen vinden, hier ook niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nero ondersteunt volgens mijn scripting, misschien kun je daar eens naar kijken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:17:
Nero ondersteunt volgens mijn scripting, misschien kun je daar eens naar kijken :)
Geen idee hoe ik dat zou moeten doen. :?

Misschien dat je een linkje naar een uitleg ofzo hebt.

Of iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Nou, gewoon ff zelf op de website van Nero (www.ahead.de) kijken ? En/of ff aanmelden op de site en het op het forum daar vragen ? En anders zit er in Nero vast wel een [F1] knop met help ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de afgelopen tijd nog liggen zoeken maar heb niks kunnen vinden.
Hierbij dus nogmaals de vraag of iemand een idee heeft?

Ik d8 op het begin dat er wel een makkelijke oplossing voor zou zijn en dat meer mensen dit willen maar dat valt dus tegen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:32

KhaZ

Alfa Romeo

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 01:17:
Ik heb de afgelopen tijd nog liggen zoeken maar heb niks kunnen vinden.
Hierbij dus nogmaals de vraag of iemand een idee heeft?

Ik d8 op het begin dat er wel een makkelijke oplossing voor zou zijn en dat meer mensen dit willen maar dat valt dus tegen.
Nou klinkt het alsof het onze schuld is? :/

Ga je eens verdiepen in die scripting van Nero, google is je grote vriend.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Kijk eens naar imgburn. Die heeft wel een batch mode. Of het ook precies kan wat jij wil weet ik niet, want zelf gebruik ik het nooit zo. Het is gratis in ieder geval.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KhaZ schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 01:30:
[...]

Nou klinkt het alsof het onze schuld is? :/

Ga je eens verdiepen in die scripting van Nero, google is je grote vriend.
Zo bedoelde ik het niet, ik dacht gewoon dat dit makkelijk op te lossen zou zijn.

Maar ik ga weer lekker verder zoeken met mijn grote vriend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-09 15:29
Ik heb wel eens tijdens het branden van een dvd met nero, nero nog een keer opgestart en die tweede nero gewoon een hele ander dvd laten branden. Dat ging prima.
Drie brandopdrachten tegelijk heb ik nooit gedaan, maar het zal me niet verbazen als dat ook gewoon kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zetje01 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 02:09:
Ik heb wel eens tijdens het branden van een dvd met nero, nero nog een keer opgestart en die tweede nero gewoon een hele ander dvd laten branden. Dat ging prima.
Drie brandopdrachten tegelijk heb ik nooit gedaan, maar het zal me niet verbazen als dat ook gewoon kan.
Heb ik ook al geprobeerd maar dit maakte mijn systeem instabiel, het is ook niet de manier waar ik naar zocht. Nu moet je er nog bij blijven zitten om de derde ook op te starten als de eerste klaar is.
Ik wil ze graag alle 3 klaarzetten en een uur later terugkomen. Als ik een manier vindt waarmee dit gedaan kan worden koop ik zelfs misschien nog een brander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:46
Dit kun je doen met nerocmd.exe.
Deze vind je in de nero map.
Nu moet je alleen een batch file maken, dit is een text file met bat op het einde van de naam.
Voorbeeld:

cls
@echo off
echo dvd 01
pause 0

"C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\nerocmd.exe" --write --dvd --drivename e --create_iso_fs --recursive --underrun_prot --speed 8 --close_session --real --iso "backup" "F:\data\01dvd01\*.*"

echo press any key to press on, dvd 02
pause 0
cls
"C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\nerocmd.exe" --write --dvd --drivename e --create_iso_fs --recursive --underrun_prot --speed 8 --close_session --real --iso "backup" "f:\data\02dvd02\*.*"

echo press any key to press on, dvd 03
pause 0

etc, zo brand ik 8 data dvd's achter elkaar zonder iets in te stellen, alleen wordt de dvd uitgeworpen en dan moet ik deze vernieuwen, dan op spatie duwen om verder te branden.
Hier brand ik dus data dvd's in dezelfde brander.

Nu moet je de batch file aanpassen met meerdere branders kiezen, alleen wat je ertussen moet zetten om 1 voor 1 te branden weet ik niet, misschien een loop maken die blijft tellen net zo lang als het branden duurt.

--drivename e dit is mijn brander, de e drive
"F:\data\01dvd01\*.*" zijn de files en mappen die gebrand worden
--write dat er gebrand moet worden, anders alleen testmode
--create_iso_fs files volgens iso formaat
--recursive alle mappen en submappen
--underrun_prot spreekt voor zich
-speed 8 spreekt voor zich
--close_session afsluiten dvd
--dvd dvd branden
--iso "backup" naam van gebrande dvd is backup
--real ???????

[ Voor 15% gewijzigd door jan99999 op 04-07-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Misschien de "echte datum" van de files meenemen en niet zelf een datum opgeven ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:16
Misschien met verschillende brandprogramma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jan99999 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:52:
Dit kun je doen met nerocmd.exe.
Deze vind je in de nero map.
Nu moet je alleen een batch file maken, dit is een text file met bat op het einde van de naam.
Voorbeeld:

cls
@echo off
echo dvd 01
pause 0

"C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\nerocmd.exe" --write --dvd --drivename e --create_iso_fs --recursive --underrun_prot --speed 8 --close_session --real --iso "backup" "F:\data\01dvd01\*.*"

echo press any key to press on, dvd 02
pause 0
cls
"C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\nerocmd.exe" --write --dvd --drivename e --create_iso_fs --recursive --underrun_prot --speed 8 --close_session --real --iso "backup" "f:\data\02dvd02\*.*"

echo press any key to press on, dvd 03
pause 0

etc, zo brand ik 8 data dvd's achter elkaar zonder iets in te stellen, alleen wordt de dvd uitgeworpen en dan moet ik deze vernieuwen, dan op spatie duwen om verder te branden.
Hier brand ik dus data dvd's in dezelfde brander.

Nu moet je de batch file aanpassen met meerdere branders kiezen, alleen wat je ertussen moet zetten om 1 voor 1 te branden weet ik niet, misschien een loop maken die blijft tellen net zo lang als het branden duurt.

--drivename e dit is mijn brander, de e drive
"F:\data\01dvd01\*.*" zijn de files en mappen die gebrand worden
--write dat er gebrand moet worden, anders alleen testmode
--create_iso_fs files volgens iso formaat
--recursive alle mappen en submappen
--underrun_prot spreekt voor zich
-speed 8 spreekt voor zich
--close_session afsluiten dvd
--dvd dvd branden
--iso "backup" naam van gebrande dvd is backup
--real ???????
Ik ga der mee aan de slag.