Toon posts:

[feat]Check images automatisch uitvoeren

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een [feat] voor GoT tussen alle heisa van de FP door...

Waarom is er een knop om de images de goeie grootte te geven? Het lijkt me dat dit altijd wenselijk is, vanwege de constant veranderende pagina-lengte tijdens loads in plaatjes-topics en de gigantische plaatjes die pas na load klein worden.

Eventueel als er cases te verzinnen zijn waarbij het niet wenselijk is, kan de knop om het wel uit te voeren ook worden veranderd in een checkbox om het niet uit te voeren, waarbij het dus standaard wel wordt uitgevoerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gesearched (ja slecht dat ik dat niet eerst deed B) ); in een ander topic kwam ik ook nog een suggestie tegen voor een cron-job die alle oude posts ook laat checken. Dat is misschien een beetje load-verhogend, aangezien álle topics dan worden nagelopen, maar ik kan me zo voorstellen dat een rewrite van de posts die worden geladen door een user een redelijk compromis is.

Dit staat uiteraard los van de feature om nieuwe posts standaard de goeie grootte mee te geven.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Foto-resocheck en \[tpl-feat] Check images bij het posten, aka nogal dubbel deze request ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.