Toon posts:

zip file

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zip file die niet werkt maar waar ik wel een bestand uit wil halen.

dit krijg ik als ik het open met kladblok
code:
1
2
3
PK
?   ???++V.qK?$?????????file.txt+??¦?cZ¦??#vwgyM-XV+}c??N??¦|b?¦PKqK?$??????PK?
?   ???++V.qK?$?????????????? ?-¦????file.txtPK??????6???Z?????

en om te vergelijken heb ik zelf een zip gemaakt
code:
1
PK    ¥¥Ç6#-@         test.txtK,NIKD PK     ¥¥Ç6#-@                      test.txtPK      6   .

en nog een
code:
1
PK      ªÇ6|Í,$   &       test2.txtK,NIK,N+K,ÎOI+H,NÉJ+,Ï ÒiÙ9 2)15+; PK       ªÇ6|Í,$   &                    test2.txtPK      7   K

hoe kan ik mijn zip bestand herschrijven dat i zich opent of wat is een andere manier om het file.txt er uit te halen

David

mm dat code ding werkt niet der horen nog allemaal ruimtes tussen

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 08-06-2007 01:57 . Reden: Code tags gefixed ]

Verwijderd

Code tags afsluiten doe je met een / en niet met een \, daarna doet hij het wel.

Dat je zipje niet werkt is nogal vaag. wat werkt er niet? En wat heb je zelf al geprobeert? Probeer eens een zip recovery programma (even zoeken op het net). Verder heeft dit niks met Software Engineering te maken dus je zit in het verkeerde subforum.

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-11 12:17
lol, no offence :')

Post dan niks :|

[ Voor 49% gewijzigd door RobIII op 08-06-2007 02:11 ]

• NordicBlue
OT: probeer www.rarlab.com is :)

• NordicBlue
Is het je al trouwens vaker gelukt om bestanden uit een zip te halen op deze manier?

En 3 posts achter elkaar is ook onzin; daarvoor hebben we de edit knop uitgevonden ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif )

[ Voor 56% gewijzigd door RobIII op 08-06-2007 02:11 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Met welk programma is het gezipt? Met welk(e) programma('s) heb je het proberen te unzippen? Enig idee waarom corrupt geraakt?

[ Voor 214% gewijzigd door Voutloos op 07-06-2007 22:28 . Reden: pfff, anders gebruik ik ff het verkeerde knopje... ]

{signature}

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 14:59
Probeer een of ander repair-tooltje ofzo. Waarschijnlijk is je ZIP corrupt geraakt. <\opmerking> ;)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Probeer hem een te openen met 7-zip.
Als een zip bestand corrupt is, is er waarschijnlijk weinig kans om er nog iets zinnigs uit te krijgen. Dit komt juist door de per definitie lage redundantie van een gecomprimeerd bestand. Met andere woorden: iedere bit is belangrijk, een paar verminkte bits maken het onleesbaar.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
@mono11: Lees dit even door:
Waar hoort mijn topic?
code tags

Ik zie niet wat dit in SEA doet; then again maak je in de andere fora ook weinig kans. Hoewel je aantoont je in te willen zetten (dat is meestal een probleem hier) vrees ik dat je op zoek zult moeten gaan naar speciale "zip repair" software of de zipfile opnieuw downen. Gaat het om originele content dan vrees ik dat je rekening moet houden met het ergste (zie de reactie van Henk007). Sterkte.

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 08-06-2007 02:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.