Ik vind het een mooi apparaat als aanvulling op een smartphone. Ik zat te denken over een Nokia E90 maar het toetsenbord is nog steeds slecht en het scherm te klein. Dan zou een eeePC in combinatie met mijn E60 veel handiger zijn! Lekker kleine telefoon en toch een volledig toetsenbord en scherm als je eens wat uitgebreider wil surfen of meer dan een paar regels wil tikken. En veel kleiner en lichter dan een gewone laptop.
De 7" lijkt me dan veel geschikter dan de 10" trouwens, want volgens die foto's is het hele apparaat dan ook weer groter. Ik hoopte eigenlijk dat de 10" gewoon de ruimte van de speakers aan weerskanten zou gebruiken voor extra schermruimte. Maar zoals ik het nu zie (grotere behuizing) zou ik juist de 7" interessant vinden. Er is dus ook een markt voor de 7", want de meeste mensen hier zouden liever een 10" hebben als ik het zo lees.
Dus ik denk dat ik er wel een ga halen zodra hij uit komt. Alleen... eerrrrrg jammer dat er geen bluetooth op zit

Dat was nou net super handig geweest onderweg (je telefoon als modem gebruiken, met een onbeperkt data abotje). Natuurlijk kan je ook een USB bluetooth stickje gebruiken maar dat is toch weer onhandiger omdat het er uit steekt.
Ik hoop dat hij gauw leverbaar wordt in elk geval (en niet al te duur)
Edit: Thread even doorgezocht op bluetooth en volgens
dit plaatje misschien toch. Ik hoop het, zou echt een perfect ding zijn voor mij dan!!! De perfecte opvolger voor mijn Psion 5 van destijds.
[
Voor 20% gewijzigd door
GekkePrutser op 04-07-2007 16:04
]