Channels: jouw mening

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 21:14

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Allereerst gefiliciteerd met de nieuwe lay-out! Ik heb er zo mijn bedenkingen bij op bepaalde punten maar dat had ik bij de vorige ook en die was ik ook al gewoon na een week :P

Als die-hard tweaker lees ik natuurlijk zowat elk artikel dat op de frontpage verschijnt. Ik hoef dus eigenlijk geen channels. Het zou dus gewoon leuk zijn om in mijn profiel te kunnen aangeven dat ik op de main index ALLE niewusberichten kan zien. Dit heb ik nu al zo vaak gelezen en verbaasde me dat er nog geen topic over was.

Ik snap dat jullie de drempel wat willen verlagen voor nieuwe gebruikers maar nu moet ik dus 3 keer klikken om alles gelezen te hebben... dat kan toch niet de bedoeling zijn uiteindelijk?

Wat denken jullie ervan?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Next Gen! en de topicwaarschuwing daar heb je gemist zeker?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Daniel schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:41:
Dingen die met usability te maken hebben bekijken we ook zeker serieus. Zo komt er waarschijnlijk alsnog een bepaalde pagina waarop al het nieuws uit alle channels onder elkaar te vinden is, voor wie daar prijs op stelt. Het is een veel gehoorde klacht dat juist dat overzicht van al het nieuws mensen naar Tweakers.net trok. Als je hier dan ook al vier channels moet afwandelen kun je net zo goed vier verschillende sites bezoeken (even gechargeerd)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• ZanomiX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-06-2019
Beste tweakers

Ik wil eerst even kwijt dat ik jullie lay out een pak beter vind, alsook het gebruiksgemak.

Er stoort mij echter één ding enorm, of moet ik 3 dingen zeggen. Ik begrijp heel goed dat je het nieuws bij bepaalde doelgroepen kan onderverdelen. Ik heb er ook geen probleem mee dat jullie dat doen... Maar wat mij stoort is dat er geen pagina is (main ofzo) waar alle artikels samen komen, los van hun onderverdeling. Nu moet ik steeds alle drie de channels afgaan voor ik alles gelezen heb.

Ik kom naar tweakers om al het nieuws te lezen en als me iets niet intresseerd wil ik dat zelf beslissen, dat moeten de 'channels' voor mij niet doen.

Kan er alstublieft, juist zoals voordien, een pagina komen waar gewoon alles wordt weergegeven? De channels hoeven van mij niet eens te verdwijnen.

http://parkingwerchter.be

Dit topic is gesloten.