[PC] SimCity Societies

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.422 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

Hear Hear!! :|
Ook ik heb het weer weggedelete en ben blij dat ik hem eerst gedlt ipv gekocht heb, ongelofelijk dat ze de accenten leggen op juist datgene wat een sim fan niet boeit;
-Mooie graphics maar geen achterliggend systeem om te doorgronden en manipuleren
-Niets is meer relevant bij het plaatsen van residentie of industrie of recreatie,
-Het enige waar je op moet letten de eerste 3 dagen is je geld, daarna zwem je erin en komt het vooral neer op alles uitproberen zonder dat er een gevoel van voldoening/achievement bij komt kijken.

Kon ook eigenlijk niet ontdekken wat nu de bedoeling was, beetje huisjes neerpleuren en wat werk, met wat venues en klaar, geen enkel planologische uitdaging meer, hetgeen wat juist SimCity onderscheidde imho...
WEER een franchise naar de klote, hopen dat City Life meer feeling heeft.
PS. Als Fallout 3 verneukt wordt, dan ga ik huilen...

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik was na 3 minuten spelen al uitgespeeld op dit spel. Wat verschrikkelijk kinderachtig. Ik denk dat ze de doelgroep echt geheel verkeerd inschatten.

Ze hebben zeker een "EA kids" afdeling bij EA. Zoveelste leuke concept wat EA aan zeep geholpen heeft.. thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Zo te zien weer een serie verkracht door EA :').

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06 22:11

switchboy

-ruimte te huur-

Ik dacht al bij de eerste aankondeging van dit spel dat het deze kant op zou gaan. Echt zonde. 3000 en 4 helemaal grijs gespeeld. Ze hadden het gewoon weer door maxis moeten laten maken. En niet een andere developer erop loslaten. Echt dood en dood zonde van de naam SimCity.

Dit is de naam "sim" niet waardig. Sandbox zou beter passen.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Tripp schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:13:
Zo te zien weer een serie verkracht door EA :').
Dat hoeft niet, het kan nog steeds zo zijn dat er gewoon een SimCity 5 komt en Societies slechts een spin-off blijft. Het is een kwestie van hopen / bidden / offers aan hogere machten brengen dat de verkopen van Societies enigszins tegen zullen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06 22:11

switchboy

-ruimte te huur-

Anoniem: 12316 schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:22:
[...]

Dat hoeft niet, het kan nog steeds zo zijn dat er gewoon een SimCity 5 komt en Societies slechts een spin-off blijft. Het is een kwestie van hopen / bidden / offers aan hogere machten brengen dat de verkopen van Societies enigszins tegen zullen vallen.
Ik ben bang dat dit goed gaat verkopen bij de doelgroep waarvoor het ontwikkeld is <14 jaar. Best zonde ik heb wel weer zin in een lekker ingewikkelde game waar je gewoon even over doet om het te doorgronden.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 12316 schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:22:
[...]

Mischien is dat hopen/bidden/offers brengen niet eens nodig en is CU een waardige opvolger van SC4. ;)
Af en toe neus ik daar op het forum en blijkbaar luisteren ze naar de comunity [die van SC4].
Verder ook best wel bekende namen van modders/batters die daar suggesties doen dus ik zie het wel zonnig in. :)
Blijft toch wel frapant dat EA een City life na-aapt terwijl de makers van City life met mogelijk een echte opvolger voor SC4 komen. :P

Ach wieweet denk ik te simpel maar zo moeilijk kan het toch niet zijn een degelijke SC5 te maken.
Een paar dagen lezen op de diverse SC4 fansite's en je weet precies wat je moet verwijderen en toevoegen, wat de achterban wel en niet wil.
Mijn vermoeden is dat ze met het societies gebeuren zowel de sims achterban als de simcity achterban als potentielen doelgroep zagen maar volgens mij falen ze nu op beide fronten.
Het vage is dat City-Life toch al niet een best-seller was en dan daar op voort borduren :?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nique de Graaff
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-01 02:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:47

Coldcat

HODL

Heb het een half uur gespeeld:

WAARDELOOS. Echt verneuken van een leuke serie is ze goed gelukt. Het is nu echt helemaal niets meer. Je bent alleen een beetje wat metertjes aan het volbouwen. Verder doe je weinig. Helaas maar zonde van dit spel.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Volgens mij behoorlijk bagger geprogrammeerd deze game. Had in een paar uurtjes een halve vlakte vol gebouwd met van alles en het ging allemaal steeds meer haperen en trager lopen. Lijkt me niet nodig met 4gyg ram, 8800GTS 640mb etc.

...ik kon het niet laten om een smerige industrie stad te bouwen, maar verder natuurlijk zoals al eerder gezegd: een bagger game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:40

Shabbaman

Got love?

Er zijn ondertussen 4 patches voor dit spel en er komt volgende maand een uitbreiding voor uit (verrassing!). Geen informatie of het spel ook daadwerkelijk interessanter wordt door de patches of uitbreiding trouwens. Ik had zelf gehoopt op een "infrastructuur" uitbreiding, maar het lijkt erop dat ik mijn hoop toch maar op City life xl moet vestigen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Zo slecht vind ik het spel nou ook weer niet. Heb de scenario's uitgespeeld.
En een stad op normal. De volgende moeilijkheidsgraad wil nog niet echt lukken.
Voordat mijn TV channel eco boom van de grond is, is iedereen boos en staat er van alles in de fik.
Nu 2 kleine trophies gehaald en kijken welke ik nog meer makkelijk kan halen voor een bonus die de rest makkelijker maakt.
Pagina: 1 2 Laatste