Ik draai sinds kort op Windows Vista en heb daar nu ook Office 2007 op draaien. Voor de installatie heb ik mijn agenda vanuit outlook geexporteerd naar een bestand en deze nu in outlook geimporteerd. Echter nu heb ik twee agenda's, de één heet Calendar (default map die mijn engelse office aangemaakt heeft) en de geimporteerde map Agenda. In Agenda staan al mijn items die ik nodig heb en de default Calendar is leeg. Vorige keer had ik Office 2007 in het nederlands, ik ben toen geupgrade naar 2007 vanaf een nederlandse 2003 dus vandaar dat deze nederlands was toen, maar nu is office 2007 hellemaal in het engels.
Ik wil dus eingelijk een manier hebben waardoor mijn default agenda Agenda wordt en niet Calendar of een manier waarop ik al mijn Agenda items naar Calendar kan kopieeren. In outlook kan ik Calendar niet verwijderen of een andere naam geven. Normaal gesproken stonden namelijk alle agenda items in een balk rechts van mij scherm maar nu is deze hellemaal leeg waarschijnlijk omdat er nu gekeken wordt naar Calendar en niet naar Agenda.
Ik wil dus eingelijk een manier hebben waardoor mijn default agenda Agenda wordt en niet Calendar of een manier waarop ik al mijn Agenda items naar Calendar kan kopieeren. In outlook kan ik Calendar niet verwijderen of een andere naam geven. Normaal gesproken stonden namelijk alle agenda items in een balk rechts van mij scherm maar nu is deze hellemaal leeg waarschijnlijk omdat er nu gekeken wordt naar Calendar en niet naar Agenda.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800