hier stond iets interessants, maar het is even weg...
reuze irritant dit... Outlook ziet "Agenda" als default, maar in werkelijkheid moet dit "Calendar" zijn (maar dan met de naam "Agenda" het is immers een Nederlandse versie van outlook!).
Plan een afspraak in calendar, krijg ik bij een bevestiging van de afsrpaak de melding dat de afspraak niet meer in de agenda staat..
bah - dit is echt een ramp! lang leve outlook....
[ Voor 102% gewijzigd door kazz1980 op 04-06-2007 14:42 ]
Als het goed is heb je slechts 1 default agenda folder. Dat is de folder waarvan je niet de naam kan wijzigen (weet niet of dat ook zo met een pst file is) wat je dus kan doen is alle items uit de "Calendar" naar "Agenda" moven en vervolgens die lege folder deleten. Hierna outlook afsluiten en dat commando draaien wat ik eerder poste.kazz1980 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:22:
nope. dat helpt niet...
reuze irritant dit... Outlook ziet "Agenda" als default, maar in werkelijkheid moet dit "Calendar" zijn (maar dan met de naam "Agenda" het is immers een Nederlandse versie van outlook!).
Plan een afspraak in calendar, krijg ik bij een bevestiging van de afsrpaak de melding dat de afspraak niet meer in de agenda staat..grrr... krijg ook geen alarm als er een afspraak staat, want staat niet in de agenda
![]()
bah - dit is echt een ramp! lang leve outlook....
Als het goed is moet het dan allemaal weer werken. En anders zou je wat leuk kunnen gaan frutten met outlookspy en de entryid's van de folders handmatig fixen.
Verwijderd
http://www.magesi.com/blog/?p=53
Verder zou het met exmerge kunnen als je in een exchange omgeving werkt.
Een beta versie of een oude versie ofzo?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
die registry link is hetzelfde als die opstart optieVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:47:
Of de registry key van deze link proberen:
http://www.magesi.com/blog/?p=53
En als het slechts een PST betreft dan kan je die ook altijd nog sync'en met een lege nieuwe PST file waarmee het ook automagisch gefixed isVerder zou het met exmerge kunnen als je in een exchange omgeving werkt.
Maar het zou wel handig zijn als de kazz1980 even aangeeft in wat voor omgeving hij werkt, welke versies etc.
Outlook Set Folder Language utility
With the Outlook Set Folder Language utility you can rename default Outlook folders (e.g Inbox, Calendar, Tasks, etc.) to another language.
Language support for German, French, English, Italian, Spanish, Dutch, Danish, and Swedish.
(op paar schoonheidsfoutjes na).
Maar blijft heel vaag hoe dit heeft kunnen gebeuren... wil namelijk niet dat me dit morgen weer gebeurd ofzo!
Het tooltje hierboven werkt niet onder Vista (wat ik dus op het moment gebruik). Ik krijg een error met als message: Invalid Class String. Zijn er nog andere manieren?
ps: het moven van alle agenda items naar calender gaat niet tenzij je dat één voor één gaat doen...
[ Voor 6% gewijzigd door Soepstengel op 04-06-2007 19:18 ]
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
hoezo niet? even de category view gebruiken, ctrl-a en slepen maarSoepstengel schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:17:
ps: het moven van alle agenda items naar calender gaat niet tenzij je dat één voor één gaat doen...
Ach daar had ik dus niet aan gedacht... Het was een lange dag, laten we het daar maar op houdenErkens schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:20:
[...]
hoezo niet? even de category view gebruiken, ctrl-a en slepen maar(true, als je veel items hebt kan het even duren natuurlijk
)
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800