Ik ben van plan een 19" monitor te kopen.
Wat is goede voor een redelijke prijs?
Geef je ervaring a.u.b.
Wat is goede voor een redelijke prijs?
Geef je ervaring a.u.b.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
De VMP 450 is nergens meer te krijgen. Op foetsie wordt niet meer gemaakt. De VMP451 is ook een stuk beter. Hij is iets scherper, 6!!! kilo lichter. Een stuk minder diep, en ik vind em er mooier uitzien. Ohwja en USB hub en rale 1 Watt speakertjesOp donderdag 08 februari 2001 00:23 schreef Sir_Mj het volgende:
Ik ben het met FrankGuthrie eens. Ik heb ook een iiyama Vision Master Pro 450 en ik ben er harstikke blij mee:). Is in vergelijking met andere merken ook nog goedkoop. 1300 piek ongeveer zoals gezegd!
Yup, het is inderdaad de opvolger, en wist al dat 'ie lichter was, maar ook dat ie lelijker was :+:+:+:+:+:+, eerlijk waar, niet omdat ik het nu eenmaal heb. De achterkant vind ik te bol, vierkant is mooier.Op donderdag 08 februari 2001 00:36 schreef Tweakert het volgende:
[..]
De VMP 450 is nergens meer te krijgen. Op foetsie wordt niet meer gemaakt. De VMP451 is ook een stuk beter. Hij is iets scherper, 6!!! kilo lichter. Een stuk minder diep, en ik vind em er mooier uitzien. Ohwja en USB hub en rale 1 Watt speakertjes
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
mij3Op donderdag 08 februari 2001 00:35 schreef Moartn het volgende:
Ik heb de Samsung SyncMaster 950p. In nix mis mee en niet al te duur.
Verwijderd
Verwijderd
Is geen Pro zoals jij zegt. En dus geen Diamondtron beeldbuis dus niet goed genoeg voor mij. (ohw wat arrogant)Op donderdag 08 februari 2001 17:04 schreef Konijn het volgende:
Iiyama vision master pro 452
voor 1199 gulden
Is ook nog een mooie ook![]()
![]()
Verwijderd
Op donderdag 08 februari 2001 00:28 schreef Change het volgende:
LG 915FT Plus, heb ik nu ook in bestelling (tussen 1250,- en 1350,-). Geen damper wires en platter dan plat (aan beide zijden van de beeldbuis). Zit ook een USB hub in en evt. kan je m met je keyboard besturen. Heb de 17" versie in de winkel gezien en echt een prachtig beeld.
hei Change.....daarom heb ik ook deze monitor besteld ....en ook nog niet ontvangen
Heb een paar links gepost bij dit topic:
gathering.tweakers.net/showtopic/122037
Verwijderd
Ik heb al een paar jaar de 900P en daar ben ik nog steeds heel tevreden mee. Ik kan 1760*1320@72Hz en dan kan ik alle kleine prutslettertjes nog lezen!Op donderdag 08 februari 2001 00:35 schreef Moartn het volgende:
Ik heb de Samsung SyncMaster 950p. In nix mis mee en niet al te duur.
Verwijderd
Verwijderd
Grapjas, beeld is super plat en is dus wel een diamondtron!!!!! staat zelfs op de site:Op donderdag 08 februari 2001 22:19 schreef Tweakert het volgende:
[..]
Is geen Pro zoals jij zegt. En dus geen Diamondtron beeldbuis dus niet goed genoeg voor mij. (ohw wat arrogant)