Toon posts:

Hamachi probleem - Company of Heroes

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na diverse topics omtrent het geneuzel bij hamachi gelezen te hebben kom ik er nog steeds niet uit. Mijn probleem is als volgt:

Ik wil met een vriend Company of Heroes spelen via hamachi en hamachi werkt ook gewoon (we kunnen op elkaar lan inloggen) en we kunnen elkaar pingen. Echter de eerste dag dat we speelden was er niks aan de hand, maar de tweede dag dat we wilde spelen konden we elkaar niet meer zien wanneer we in multiplayer ==> LAN keken in de game zelf. Pingen en inloggen op elkaars LAN lukt nog prima alleen we zien elkaar niet in Company of Heroes zelf.

Heeft iemand misschien advies of een oplossing voor dit? :)

ps. Firewall staat bij beide partijen uitgeschakeld.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-03 16:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

versie verschil ?
router die auto poorten gelokkeerd heeft ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-03 17:05

BHQ

CrankyGamerOG schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:21:
router die auto poorten gelokkeerd heeft ?
Dat gaat niet op. Hamachi is gewoon een tunnel en als die verbonden is (Wat zo is, pingen is mogelijk) dan worden er niet meer poortjes gebruikt.

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
neej het ligt aan hamachi zelf. Kijk maar bij 1 (vd) laaste pagina's van het CoH topic, die hamachi versie moet je even opzoeken.

Nukezone FTW

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Powrskin schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:42:
neej het ligt aan hamachi zelf. Kijk maar bij 1 (vd) laaste pagina's van het CoH topic, die hamachi versie moet je even opzoeken.
Daarnaast hebben wel meer games problemen ermee helaas de laatste tijd :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, ik zal even kijken in het topic. :)

• callofduty
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:03:
Na diverse topics omtrent het geneuzel bij hamachi gelezen te hebben kom ik er nog steeds niet uit. Mijn probleem is als volgt:

Ik wil met een vriend Company of Heroes spelen via hamachi en hamachi werkt ook gewoon (we kunnen op elkaar lan inloggen) en we kunnen elkaar pingen. Echter de eerste dag dat we speelden was er niks aan de hand, maar de tweede dag dat we wilde spelen konden we elkaar niet meer zien wanneer we in multiplayer ==> LAN keken in de game zelf. Pingen en inloggen op elkaars LAN lukt nog prima alleen we zien elkaar niet in Company of Heroes zelf.

Heeft iemand misschien advies of een oplossing voor dit? :)

ps. Firewall staat bij beide partijen uitgeschakeld.
probeer hamachi 1.0.1.5 nieuwste versie heeft problemen met company of heroes

Verwijderd

Je dient ook de juiste poorten te forwarden op de router, als ik het goed herrinner maakt hamachi gebruik van meerdere *mogelijke* poorten, deze zou je op kunnen zoeken op google. Daarnaast dien je natuurlijk ook de poorten die het spel gebruikt te forwarden.

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10-2025

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

V1.0.2.2 heeft problemen met zo ongeveer elke game dus pak dan v1.0.1.1 ofzoiets.
V1.0.1.1 wordt nu trouwens aangeraden voor games.

• callofduty
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-12-2025
Echt niet, je hoeft helemaal niets in te stellen bij hamachi gaat overal door heen.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-03 16:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

callofduty schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:16:
Echt niet, je hoeft helemaal niets in te stellen bij hamachi gaat overal door heen.
onzin, als ik hier hamachi ga draaien achter me firewall (linux) dan komt ie er dus NIET doorheen
laten we het er maar gewoon op houden dat het verschilt per setup

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Pagina: 1