Toon posts:

Welke TV-Kaart kopen? (XP 64-bit)

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede tv-kaart.

Mijn eisen:
Hij moet werken op Windows XP 64-bit

Graag zie ik hier wat tips verschijnen, want ik kan gewoon nergens wat vinden wat draaid op Windows XP 64-bit.

Met vriendelijke groet,

Bonus8

• Haribotje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 11:07
Ik denk dat je hier verder mee komt:
klik

• DarkJack
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
mijns inziens is het wel aan te raden om een windows met mediacenter te gebruiken icm tv kaarten.

Maar fin soit, volgens wat ik lees is de Hauppage PVR-500 een goede, is dual tuner en velen zijn er zeer tevreden van. Bestaat zelfs in MCE kit formaat waarbij je een afstandsbediening erbij krijgt.

edit: Haribotje bevestigd tus eigenlik wat ik zeg :P je ziet de Hauppage PVR-500 en PVR150 drivers daar. (de PVR-500 is feitelijk 2 150's op 1 kaart)

[ Voor 20% gewijzigd door DarkJack op 03-06-2007 12:25 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- TV kaarten zijn geen Videoplanken of Beeldkanonnen, waar denk je dat Consumentenvideo & Videobewerking anders voor is :?
- waar dan ook op GoT zijn "Welke moet ik kopen?"-topics ongewenst, want GoT is er voor de vragen waar je niet met redelijke eigen inzet uit kunt komen; specs opzoeken en op basis van eisen kiezen kan iedereen
- bij die eigen inzet hoort ook het verzorgen van je posts. 3e persoon ev is stam+t. Geen idee wat "draaid" is, maar Nederlands is het niet

Edit:
Crossposting is op GoT ook ongewenst - Welke TV-Kaart kopen? - als je verkeerd gepost hebt, ga dan niet laf de inhoud weg lopen editen, maar maak gewoon een topicreport aan met verzoek om verplaatsing :o

[ Voor 19% gewijzigd door dion_b op 03-06-2007 12:28 ]

Oslik blyat! Oslik!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-07 11:44

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als je iets niet kunt vinden is het prima dat je zoiets komt vragen, al zit je in het verkeerde subforum, echter mis ik bij jou de zoekgeschiedenis. Hierover is namelijk meer te vinden, kwestie van een TV kaart uitzoeken die aan je eisen voldoet en de eis "WinXP x64" support daar aan toevoegen en controleren.
Ze zijn er zeker wel, ik weet dat Hauppage voor een aantal kaarten ook WinXP x64 support heeft, hoewel ik van maning ben dat het beter werkt met 32-bit XP omdat XP-x64 zo dun gezaaid is.

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? geldt ook voor TV-kaarten. Ga dus eerst zelf eens op zoek :)

Alweer slotspuit11!!

[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 03-06-2007 12:30 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.