Toon posts:

hulp bij maffiaspel

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek hulp bij het maken van een tekst-based online multiplayer role playing game als iemand script enzo heeft ik zoek ik vind nergens hoe je zon spel moet maken plz help me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zit op het verkeerde forum, Moddereter Forum gaat over de frontpage berichten en de moderaties daar op, niet om het programmeren. Dan zou je beter naar Webdesign, Markup & Clientside Scripting ofzo gaan denk ik (dat is Java?)

Maar zelfs daar zal je post worden gesloten omdat je topic start erg mager is.. Het wordt hier op GoT gewaardeerd (eigenlijk geist) dat je zelf een bepaalde inzet toont.. Kant en klare scriptjes zul je hier niet krijgen, daarvoor kun je op zoek gaan bij www.google.nl

Ik kan je wel op de FAQ's wijzen
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Het algemeen beleid
en nog meer maar die zal je waarschijnlijk niet gaan doorlezen.

Ga bedenken wat je nodig hebt, wat je eigenlijk in elkaar wilt zetten. Bedenk dan de 'taal' die je wilt gaan gebruiken en verdiep je daar in. Een serieus maffiaspel maken zal dan waarschijnlijk pas over enkele jaren mogelijk zijn als je het helemaal perfect wil hebben. Dergelijke zaken kosten tijd, die 'krijg' je niet even in een uurtje aangezien je dan nog steeds niks zelf kan wijzigen

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:44:
Ik zoek hulp bij het maken van een tekst-based MMORPG, als iemand hiervan een script heeft zou ik het erg op prijs stellen als ik dat mag gebruiken. Ik kan nergens vinden hoe je zo'n spel kan maken, hulp is welkom. :)
Offtopic
Ik denk niet dat jij zo´n spel in elkaar kan zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Wekom op GoT fourplay69. Zoals uitgelegd^^^ ben je op het verkeerde subforum beland, dus doe ik je reactie hier op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.