Ik wil een simpel, voordelig systeem samenstellen en het er ook nog leuk uit laten zien. Met micro atx als basis hoeft 't ook maar weinig plaats in te nemen.
Ik heb al flink wat google images afgespeurd naar mooie cases, maar vele zijn wel in Korea, Japan of China te krijgen, maar niet simpel in Nederland te koop of naar Nederland te versturen.
Er zijn er vele, maar ik heb wat wensen (gekregen).
Dit vind ik zoal mooi:

Athenatech A106

Hier een serie gevonden..
Waaronder deze (die ik ook nog op ebay.de tegen kwam)

Of deze:

Dit kan ook nog.

Ik wil in ieder geval
-geen floppy drive uitsparing (of vervangbaar voor een kaarlezer, maar dat is lasting als 't in de vorm van een sleuf is),
-geen low profile uitbeidingssloten (standaard heeft m-atx 4 pci/pcie sloten, maar sommige kasten zijn minder dan 10 cm breed en kunnen alleen low-profile kaarten aan)
-geen volledige 5.25" breedte (dus ROM speler/brander zal in een tower verticaal staan)
-een rustig uiterlijk
't Mag een wat achtige kast zijn
Is er iemand die ervaring heeft met een mooie matx tower, weet waar ik een matx tower kan bestellen/kopen (en bij voorkeur 'gewoon' kan afhalen)?
Ik heb al flink wat google images afgespeurd naar mooie cases, maar vele zijn wel in Korea, Japan of China te krijgen, maar niet simpel in Nederland te koop of naar Nederland te versturen.
Er zijn er vele, maar ik heb wat wensen (gekregen).
Dit vind ik zoal mooi:

Athenatech A106

Hier een serie gevonden..
Waaronder deze (die ik ook nog op ebay.de tegen kwam)

Of deze:

Dit kan ook nog.

Ik wil in ieder geval
-geen floppy drive uitsparing (of vervangbaar voor een kaarlezer, maar dat is lasting als 't in de vorm van een sleuf is),
-geen low profile uitbeidingssloten (standaard heeft m-atx 4 pci/pcie sloten, maar sommige kasten zijn minder dan 10 cm breed en kunnen alleen low-profile kaarten aan)
-geen volledige 5.25" breedte (dus ROM speler/brander zal in een tower verticaal staan)
-een rustig uiterlijk
't Mag een wat achtige kast zijn
Is er iemand die ervaring heeft met een mooie matx tower, weet waar ik een matx tower kan bestellen/kopen (en bij voorkeur 'gewoon' kan afhalen)?