Na veel wikken en nog meer wegen heb ik vorige week besloten om een nieuwe PC aan te schaffen volgens de Tweakers Best Buy specificaties Multimedia systeem mei 2007.
In deze configuratie is het moederboord GigaByte Moederbord GA-965P-DS3P Rev. 2.0 opgenomen. De leveranciers die dit systeem voor me bouwt kan niet eerder dan eind juni over dit board beschikken. Liever wacht ik hier niet op maar dan moet ik een alternatief board aan kunnen geven dat de leverancier dan kan inbouwen. Ik acht mezelf onvoldoende deskundig om hier de juiste keuze in te maken en wil jullie vragen om suggesties te doen.
GigaByte Moederbord GA-965P-DS3P Rev. 2.0 Prijs: € 118,00 (incl BTW)
Aangeboden alternatief: Asus P5B-E Prijs: € 124,90 (incl. BTW)
Wat zou jij doen?
JvdV
In deze configuratie is het moederboord GigaByte Moederbord GA-965P-DS3P Rev. 2.0 opgenomen. De leveranciers die dit systeem voor me bouwt kan niet eerder dan eind juni over dit board beschikken. Liever wacht ik hier niet op maar dan moet ik een alternatief board aan kunnen geven dat de leverancier dan kan inbouwen. Ik acht mezelf onvoldoende deskundig om hier de juiste keuze in te maken en wil jullie vragen om suggesties te doen.
GigaByte Moederbord GA-965P-DS3P Rev. 2.0 Prijs: € 118,00 (incl BTW)
Aangeboden alternatief: Asus P5B-E Prijs: € 124,90 (incl. BTW)
Wat zou jij doen?
JvdV