Nieuwe PC - Voeding vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 612 views sinds 30-01-2008

• pascal1109
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-12-2020
Heren en dames natuurlijk ook,
op dit gebied ben ik geen grote expert. Daarom graag jullie expertise. Mijn pc is aan het einde van zijn latijn en daarom ben ik na 5 jaar wat nieuws gaan uitzoeken. Niet alle onderdelen worden vervangen, mijn boodschappenlijstje heb ik samengesteld uit onderdelen verkrijgbaar op www.pcmegastore.nl en is hier onderaan te vinden.

Wat ik mij nu aan het afvragen is, is een voeding van 550 watt voldoende om mijn systeem goed draaiende te houden of kan ik beter voor meer power gaan en zo ja wat zijn jullie aanbevelingen?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Neus eens rond in Welke voeding heb ik nodig? Deel 17 en als je daar geen zin in hebt, 550 Watt van een goede merkvoeding is ruim voldoende. LC zegt me totaal niets.

[ Voor 40% gewijzigd door Guardian Angel op 30-05-2007 20:41 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Voordat dit draadje onherroepelijk op slot gaat...

Mij zegt LC Power wèl wat. Dat zijn op zich prima PSU's voor een budgetsysteem. Prijs/kwaliteit is goed. Niet veel vermogen op de 12V lijn als ik me 't goed herinner. Ze zien er niet fraai uit, dus voor die spuuglelijke behuizing met side window (smaken verschillen...) zal dit misschien ook een factor zijn ;)

Btw.: eerst Googelen op: review "LC power 550W" en dan idd. evt. posten op de link van Guardian Angel.

s6!

[OT: Thnx Guardian Angel voor de tip over Vista Dualboot en Acronis DDS. 'Ben eruit gekomen: moet kunnen. Vista eraf krijgen schijnt weer een ander verhaal te zijn...]

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:12
LC valt voor mij onder een B merk 50 euro voor een 550W voeding moet eigenlijk genoeg zeggen. Ik zou 1 van deze kiezen:

Be Quiet Straight Power 600 Watt 90 euro
OCZ GameXStream 600W 95 euro
Antec TruePower Trio 550 Watt 90 euro
Antec NeoHE 550 Watt 105 euro
Asus A-55GA 550 Watt 80 euro
Be Quiet Straight Power 550 Watt 80 euro

Je moet hierin zelf je keuze maken qua kwaliteit en toekomstige uitbreidingen, zelf heb ik een Antec HeoHE deze kan zelfs twee 8800GTS in sli trekken door streke 12V leidingen maar hier betaal je wel extra voor.

Specs

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-01 17:40

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dit kan prima in Welke voeding heb ik nodig? Deel 17, daar is het immers voor.
Bezuinig nooit teveel op je voeding, het is immers een component waar _alle_ andere componenten in contact mee zullen staan. Ga dus zeker voor een A-merk :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.