[XP] Windows update + taakbeheer

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
2 vragen. Windows update blijft doorgaan met het "Bezig met zoeken naar de nieuwste updates voor uw computer..." maar gaat niet verder dan dat. De groene balk onder desbetreffende zin in windows update blijft zijn animatie weergeven. Hij hangt verder niet ofzo, maar gaat gewoon niet verder.

Enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?

Verder is mijn taakbeheer (Ctrl/Alt/Del) bijzonder geminimaliseerd in functie (dus niet in kader). Ik zie de menubalk onder andere niet meer. Ik zie alleen welke programma's er draaien momenteel en taak beeindigen activeren nieuwe taak.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Beide vragen worden volgens mij in de Windows Clients - FAQ gewoon beantwoord, en voor WindowsUpdate problemen is er onlangs nog een fix uitgebracht.

Het topic daarover moet je vanzelf kunnen vinden als je onderaan de pagina instelt dat je topics van de afgelopen 2 of meer dagen ook laat zien.

Omdat ik verder niet zie wat je zelf al hebt geprobeerd om je probleem op te lossen en je onderhand toch wel zou moeten weten dat we dat toch wel verwachten hier doe ik je topic op slot.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.