TFT of TV

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Aangezien ik last had van bleeding bij mijn Samsung Syncmaster 226bw en ik hem zal inruilen vroeg ik me af of ik gewoon niet beter mijn geld terug vroeg en met dit geld een LCD TV koop aangezien ik het scherm toch voornamelijk voor mijn XBOX360 gebruik. Ik kwam bij een mooi scherm terecht en ik vroeg me af of iemand me kon vertellen of er een groot verschil is qua kwaliteit tussen beide schermen.

Samsung LE26R32
Samsung Syncmaster 226bw

Voor mij draait het om de kwaliteit, de extra opties zijn minder belangrijk. Ik heb zowel een HDMI als een VGA kabel voor mijn XBOX360 dus dat speelt ook geen rol. Ik heb op beide modellen gegoogled en ik kreeg positieve reviews, maar ik vond nergens een vergelijking, dus hier deze vraag. Alvast bedankt!

ps: ik sta ook open voor alternatieven binnen de prijsklasse van beide modellen ;)

Verwijderd

Die je nu hebt gekozen heeft meer miliseconden refreshtime van grey2grey. Maar ik vind dat meer iets van een marketingstunt. NU MET MAAR 2MS!!! Dat verschil merk je nieteens.

Maar als ik jou was zou ik dan gelijk voor een full hd scherm gaan. Die zijn nu nog duur, maar je kan natuurlijk even wachten en gewoon een nieuwe 226bw scherm vragen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Sowieso *is* een LCD TV een TFT :z

Los daarvan is dit gewoon een "welke moet ik nemen" vraag. En als je geen directe vergelijking vindt moet je gewoon kijken naar de details van de reviews en dan op basis van jouw specifieke eisen kijken welke sterke en zwakke kanten zwaarder wegen. Dan kun je anderen conclusies hebben op basis van dezelfde bevindingen :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.