Toon posts:

Nieuwe beamer aanschaffen, waar op letten??

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een Beamer kopen, het wordt me eerste beamer dus echt veel verstand heb ik er niet van!

Heb wel het één en ander gelezen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

wil er ongeveer 600/700 euro voor betalen.

Verder moet ie mooi beeld geven uiteraard en het liefst zo lang mogelijk meegaan uiteraard. Digitale ontvanger moet erop kunnen worden aangesloten eventueel ook andere apparaten zoals consoles, pc's etc.

Eigenlijk gewoon beste prijs/kwaliteit verhouding.

Wie kan mij advies geven?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:38:
Ik wil graag een Beamer kopen, het wordt me eerste beamer dus echt veel verstand heb ik er niet van!

Heb wel het één en ander gelezen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

wil er ongeveer 600/700 euro voor betalen.

Verder moet ie mooi beeld geven uiteraard en het liefst zo lang mogelijk meegaan uiteraard. Digitale ontvanger moet erop kunnen worden aangesloten eventueel ook andere apparaten zoals consoles, pc's etc.

Eigenlijk gewoon beste prijs/kwaliteit verhouding.

Wie kan mij advies geven?
Stel ik een aparte vraag dat er nog geen reactie op is..?
Kan me helaas niet in elk onderwerp verdiepen, vandaar dat ik dit even vraag.

Verwijderd

Je zult wel moeten vrees ik (meer verdiepen) want er staan nog teveel vragen open.
- wil je 4:3 of 16:9
- wil je LCD of DLP
- heb je al over een scherm nagedacht of ga je op iets anders projecteren

Lees jezelf eerst eens een beetje in. Doe eens [search=beamer aanschaffen] ofzo, ik noem maar wat...

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 16:44

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Hier staan ook wat handige dingen in Enige uitleg voor mensen die een projector willen kopen !
Alleen zal die niet helemaal up to date meer zijn, maar denk wel voldoende om de vraag te beantwoorden denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door tymiek op 30-05-2007 16:48 ]

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Verwijderd

Je kan inderdaad het beste even zoeken en kijken of je relevante informatie kan vinden. De basis is iig te vinden via de search.

Daarnaast wil ik je adviseren je budget te verhogen, een native 720p beamer is een stuk leuker en meer future proof (X360, PS3, Blu ray, HD DVD) :)

Verwijderd

Ik heb nog een tip voor je : (ik hoop dat ie nog in de winkel ligt)
Er staat een uitgebreide test van 21 projectoren in de PC magazine van mei dit jaar.
Ik heb 'm zelf hier liggen en ik denk dat je er veel aan zult hebben. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:11:
Je kan inderdaad het beste even zoeken en kijken of je relevante informatie kan vinden. De basis is iig te vinden via de search.

Daarnaast wil ik je adviseren je budget te verhogen, een native 720p beamer is een stuk leuker en meer future proof (X360, PS3, Blu ray, HD DVD) :)
Wat is de prijsklasse van deze beamers?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 14:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:56:
Wat is de prijsklasse van deze beamers?
Zoek eerst maar eens zelf het een en ander uit. Prijzen van beamers moeten toch niet zo lastig te vinden zijn, evenals waar je op moet letten bij de koop (ziel linkjes in dit topic). Kieskeurig heeft een overzicht van prijzen en features, en onze eigen pricewatch heeft ook heel wat info.

Er wordt gewoon inzet van je verwacht. Wil je je er niet in verdiepen, dan moet je geen beamer kopen. Je kunt niet van ons verwachten dat wij jou werk gaan doen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.