Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Wat ik met hp deskjets voor ervaring heb is dat ze vaak rondom geklikt zitten, pak een mes, dus die tussen de naad van de behuizing en wrik tot ie losklikt, en ga zo de behuizing rondom.
Werkt vaak wel, maar niet altijd helaas.
Soms zitten er onderop kliine rechhoekige gaatjes met het clipje erin, dan moetje een lange dunne platte schroevendraaier hebben en daarachter zetten en wat wrikken.
Anders kan je altijd nog met beleid met een hamer proberen de clips te forceren, daarna is ie misschien niet meer zo netjes, maar gaat wel open
(interne meganisme kan er over het algemeen prima tegen, zolang je niet te hard slaat, hard zat om de clips te breken.
Werkt vaak wel, maar niet altijd helaas.
Soms zitten er onderop kliine rechhoekige gaatjes met het clipje erin, dan moetje een lange dunne platte schroevendraaier hebben en daarachter zetten en wat wrikken.
Anders kan je altijd nog met beleid met een hamer proberen de clips te forceren, daarna is ie misschien niet meer zo netjes, maar gaat wel open
En wat heb ik te verliezen, het valt altijd te proberen. Die clips onderin had ik zelf ook gezien. Bovenlangs zit nog een soort sierrand. Die kan ik er geloof ik ook af klikken.
Valt niet mee tegenwoordig met al dat plastic
Valt niet mee tegenwoordig met al dat plastic
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Je hebt tegewoordig 2 jaar garrantie op producten in de EU.
In garrantie sturen zou ik zo zeggen.
Ik heb trouwens een soortgelijk probleem.
[hp photosmart 2575] Inktcartridgefout
In garrantie sturen zou ik zo zeggen.
Ik heb trouwens een soortgelijk probleem.
[hp photosmart 2575] Inktcartridgefout