[hp photosmart 2575] Inktcartridgefout

Pagina: 1
Acties:
  • 6.574 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
Ik heb bijna een jaar de hp photosmart 2575.
Redelijk tevreden van tot nu toe, maar ik krijg sinds enkele dagen een error: "Inktcardridgefout: Verwijder/control cartridge rechts.

Ik heb de cartridge er al enkele keren opnieuwe uitgehaald en er terug ingstestoken, maar geen effect.
Ook printer uit en aan zetten helpt niet, hoewel ik gisteren voorhad dat de error gewoon weg was.
Uiteraard al op google gezocht, 1 iemand gevonden die hetzelfde voorhad, maar geen oplossing .

Heeft er iemand een idee?

UPDATE: vandaag een nieuwe cardridge gekocht.
En hoera, ik kreeg de melding dat het een correcte hp cardridge was en kon printen.
Maar ik dacht, nu dat het met die nieuwe terug gaat, laten we de oude cardridge er weer eens insteken.
En bam: dezelfde error. :(

Weer de nieuwe cardridge der in gestoken, en je raadt het nooit, ook die error. :'(
Dan nog een splinternieuwe cardridge geprobeerd (het was een dualpack) en zelfde error terug.

Kheb deze printer gekocht via internet en zie het niet zitten om me blauw te betalen aan verzendkosten, lekker een pakje van 1 op 1 sturen naar nederland 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door crazyheinz op 30-05-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 16:13
crazyheinz, heb je het probleem nog op kunnen lossen?
ik heb 2 dagen terug nog succesvol kunnen printen, maar nu geeft hij alleen nog diezelfde error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:10
Ook al eens de printer gereset?

Uit mn hoofd OK, CANCEL, BLACK, COLOR tegelijk indrukken en dan uitzetten. Ingedrukt houden en als ie uitstaat weer aanzetten, en dan pas die 4 loslaten, dan gaat ie m volledig reinitialiseren (incl cartridges)
mhindrik schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:14:
Op een topic van 2 jaar oud replyen heeft maar weinig kans op slagen, wellicht dat je beter een DM of email naar de topic starter kan sturen.
Wellicht dat hij/zij dan antwoord geeft.
niet gezien ;) Degene boven mij had m getrapt, daarom zag ik m aan als recent topic.

[ Voor 44% gewijzigd door DJSmiley op 30-03-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-05 11:35
Op een topic van 2 jaar oud replyen heeft maar weinig kans op slagen, wellicht dat je beter een DM of email naar de topic starter kan sturen.
Wellicht dat hij/zij dan antwoord geeft.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
je kan ook altijd eens kijken op de site van HP, ik heb namelijk recent gemerkt dat er wel wat updates staan ivm sommige error's.
Ik heb namelijk dezelfde all-in-one printer, zonder error nog, en heb recnet op een pc de drivers opnieuw geinstalleerd incl. de updates.

Het zou geen kwaad kunnne er toch eerst eens te gaan kijken. HP heeft er wellicht wel kennis van, en mogelijk ook een oplossing mbv een firmware-update, driver-update ofzo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Kheb nog verschillende keren hernieuw geprobeerd met de nieuwe cartridge en ging weer, en gaat nog altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 16:13
dank voor de reacties :)
ik heb hem inmiddels met een nieuwe cartridge (fotoinkt, voorheen zat er standaard zwart in)
weer aan de praat gekregen, maar ik weet nog niet of ik die oude er weer in durf te stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
kzou het niet doen, bij mij ging het sowiezo nooit meer met de oude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-05 18:27
DJSmiley schreef op maandag 30 maart 2009 @ 09:39:
Ook al eens de printer gereset?

Uit mn hoofd OK, CANCEL, BLACK, COLOR tegelijk indrukken en dan uitzetten. Ingedrukt houden en als ie uitstaat weer aanzetten, en dan pas die 4 loslaten, dan gaat ie m volledig reinitialiseren (incl cartridges)

[...]

niet gezien ;) Degene boven mij had m getrapt, daarom zag ik m aan als recent topic.
Die reset heeft bij mij wel geholpen!!
Pagina: 1