[SBS 2003 - Exchange 2003] Berichten importeren van client

Pagina: 1
Acties:

• Cup-A-Noodle
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-06-2007
Ik gebruik al jaren outlook. Nu heb ik steeds geupgrade en nu heb ik outlook 2007 met al mijn emails van vroeger want die wil ik niet kwijt.
Nu heb ik een exchange server geinstalleerd omdat ik op locatie gebruik wil maken van outlook web access.
Ik kan wel een gebruiker aanmaken in exchange en dan die mailbox gebruiken, maar wat ik wil is al mijn oude mails (die ik dus op mijn client pc heb) naar mijn exchange server verhuizen. zodat ik dus ook op localie mijn oude mails kan bekijken.
Ik dit mogelijk?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf zoal geprobeerd? Je kan gewoon mailtjes heen en weer slepen in outlook, of een pst exporteren en weer importeren in je andere mailbox? Het is heel belangrijk dat je zelf inzet toont, daar zie ik veel te weinig van terug.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Cup-A-Noodle
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-06-2007
Ik heb natuurlijk ook al op Google gezocht en op verschillende andere fora gepost en dit forum en andere fora flink doorzocht (al dan niet met je juiste zoektermen) en daar is niks uitgekomen anders zou ik hier niet posten.
Dat is precies zo met andere (eerdere) posts maar vaak kunnen mensen mijn problemen niet aan.
Er zou eens meer geconcentreerd moeten worden op antwoorden geven op vragen van mensen ipv vragen wat men wel niet meer heeft gedaan om het probleem op te lossen. Goed, sluit/del maar. Moderate er op los. Ga vooral zo mager op het antwoord in, daar leren mensen tenslotte van.

[ Voor 3% gewijzigd door Cup-A-Noodle op 29-05-2007 19:38 ]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 16:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

- exchange mail account configureren in Outlook
- PST van oude mail erbij openen
- draggen & droppen
- PST bestand sluiten
- klaar :Y)

Kleine kanttekening, op je laatste reactie nog hierboven. Er wordt vooral bedoeld dat het hier niet de bedoeling is de boel voor te kauwen, er wordt verwacht dat je zelf wel weet hoe je e.e.a. kunt opzoeken, en als je er dan nog niet uitkomt zal niemand hier te beroerd zijn om je te helpen. Dit is alleen geen forum voor "beginnelingen" om het maar eens oneerbiedig te zeggen.
Je zegt hierboven dat je een Exchange server hebt geconfigureerd, men verwacht dan ook dat je wel een beetje weet hoe dat werkt en hoe je dat configureert.

[ Voor 66% gewijzigd door CAP-Team op 29-05-2007 19:42 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Cup-A-Noodle schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:36:
Ik heb natuurlijk ook al op Google gezocht en op verschillende andere fora gepost en dit forum en andere fora flink doorzocht (al dan niet met je juiste zoektermen) en daar is niks uitgekomen anders zou ik hier niet posten.
Dat is precies zo met andere (eerdere) posts maar vaak kunnen mensen mijn problemen niet aan.
Er zou eens meer geconcentreerd moeten worden op antwoorden geven op vragen van mensen ipv vragen wat men wel niet meer heeft gedaan om het probleem op te lossen. Goed, sluit/del maar. Moderate er op los. Ga vooral zo mager op het antwoord in, daar leren mensen tenslotte van.
Sorry maar dit is echt zo'n 1sec zoekvraag als we er even vanuit gaan dat je weet wat een PST file is of als je deze nog open hebt staan in outlook:

Zoek op: pst import exchange

En: http://www.google.com/sea...change&btnG=Google+Search de eerste link is meteen raak.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

En zelfs met 'outlook e-mails importeren' kom je er:
http://www.google.nl/sear...&meta=&btnG=Google+zoeken

Met andere woorden: niet gezocht of met de verkeerde sleutelwoorden. En dat kan voorkomen, soms gebruik je verkeerde woorden waardoor er waardeloze resultaten tevoorschijn komen :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-02 10:15
Zie onderstaande links. Daar hebben we dezelfde vraag:

[Outlook 2003] .PST op Exchange importeren

For rent

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Exmerge is inderdaad ook een hele goede optie :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1