[Outlook 2003] .PST op Exchange importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 807 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb vandaag thuis mijn exchange servertje opgezet en laten werken met mijn domein naam, dit gaat allemaal perfect ook met webmail (mail ontvangen en verzenden werkt allemaal) enz..

Ik heb altijd Outlook 2003 gebruikt met POP3/SMTP met mijn xs4all account, nu wil ik al mijn oude email/contacten/agenda (pst bestand) overzetten naar mijn exchange server op mijn "nieuwe account".

Volgens mij moet het heel simpel zijn, maar heb de hele morgen al lopen googlen en op got zitten zoeken en kom niet echt tot een oplossing.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Gewoon in outlook je pst openen, en dan alles verplaatsen naar je persoonlijke map. Lijkt mij het makkelijkst. :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gewoon een koppeling maken binnen Outlook met je PST file en dan de mail verslepen?

Tools --> Email accounts --> Add/change --> New Outlook Data file.

In plaats van een nieuwe te maken aan je ook gewoon een bestaande openen

[ Voor 47% gewijzigd door Gunner op 09-02-2006 15:43 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-01 14:05
Bestand, Importeren en exporteren, Gegevens uit een ander programma of bestand importeren, Bestand met persoonlijke mappen (.pst).
Daarna de betreffende pst selecteren (inclusief submappen selecteren) en gaan met die banaan. :9

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

wizzzzzz schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:46:
Bestand, Importeren en exporteren, Gegevens uit een ander programma of bestand importeren, Bestand met persoonlijke mappen (.pst).
Daarna de betreffende pst selecteren (inclusief submappen selecteren) en gaan met die banaan. :9
Dat is ook een manier :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Importeren is beter m.b.t. agenda en taken geloof ik..die kan je niet direct slepen naar de "nieuwe agenda" .. 1 voor 1 is wat traag:)

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Super! het is gelukt, het was inderdaad zo makkelijk als ik dacht :P
had het eerst ook al zo gedaan maar toen had ik twee accounts naast elkaar draaien in één outlook en hij ging toen de emails niet syncen met de exchange server, maar nu werkt alles netjes!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• Skins
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-01 21:54

Skins

CCIEx3 #21946, JNCIE-M #851

Exmerge!! geweldige tool.

http://www.microsoft.com/...12d67327d5&DisplayLang=en

Hiermee kan je PST bestanden importeren in een exchange server.
Gooi de exmerge.exe en exmerge.ini in de bin directory van de Exchange map.

(Ik weet niet helemaal zeker of het werkt, het is bedoelt als export->import mechanisme en weet niet of hij zomaar in outlook geexporteerde PSTs ook wil importeren, maar het is zeker het proberen waard)

CCIE3 #21946 (Routing & Switching / Service Provider / Storage), JNCIE-M #851

Pagina: 1