Toon posts:

Core 2 6600...1 core niet herkent

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na een hoop sores heb ik mijn pc van oct06 opnieuw geinstalleerd, enig probleem: van mijn core 2 duo 6600 wordt maar 1 core herkent...wat valt hier aan te doen? O, ik heb een msi Neo-F mobo met P965 chip

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 10:29 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:57
Welk OS? Welk specificaties heeft je systeem? Je geeft erg weinig info.

Specs

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:33
Processor & Chipset driver geinstalleerd (weet niet of intel dat heeft) Zie hieronder!! Volgende keer beter zoeken dus!

misschien iets meer informatie over wat je al geprobeerd hebt, maakt het makkelijker om te helpen. Daarnaast is dit probleem volgens mij al vaker voorgekomen en valt het te vinden in de search.

[ Voor 9% gewijzigd door Suicyder op 29-05-2007 10:36 ]

Verwijderd

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
With stupid... }:O
Even de "ACPI Multiprocessor PC" driver installen en je probleem opgelost. Dan zou je ook 2 aparte graphs in je task manager moeten zien. (Tenzij je dat uit hebt staan)

En het is herkend.

[ Voor 37% gewijzigd door geez op 29-05-2007 10:38 ]

Verwijderd

geez schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:34:
[...]

With stupid... }:O
Even de "ACPI Multiprocessor PC" driver installen en je probleem opgelost. Dan zou je ook 2 aparte graphs in je task manager moeten zien. (Tenzij je dat uit hebt staan)
Opnieuw installeren dus of hal vervangen... succes! (of idd grafiek per cpu aanzetten als je dat per ongeluk hebt uitgezet LOL)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ idd

Verder geef je hier bar weinig informatie (*wie/wat* herkent de tweede core niet :? )

Graag even de GoT Huisregels er nog eens op naslaan :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.