Toon posts:

2900XT: wachten met kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben ziek van die slechte graphics dus ik wil een nieuwe kaart aanschaffen en 2900 XT is bij verre het meest geschikt voor mij vanwege de prijs/prestatie verhouding. Ik zit echter met het volgende:

Ik wil een kaart die lang mee gaat. Niet dat ik zo meteen met een kaart zit die de nieuwe generatie games (hierna) maar halfbakken speelt. Ik maak me hier zorgen over omdat deze kaart van de eerste generatie DirectX kaarten is. Betekent dat dan dat als er straks DirectX 10 games komen dat ik dan opgescheept zit met een relatief lage kwaliteit graphics?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aangezien DX10 nog lang niet mainstream is, is de kans groot dat je kaart al verouderd is voordat je echt een DX10 kaart nodig hebt. Ik zou dus ook geen kaart puur voor de toekomst kopen. Daarvoor gaan de ontwikkelingen te snel.

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 28-05-2007 15:33 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit is nooit te zeggen. Daarom moet je hardware gewoon kopen die je nu nodig hebt, met de eisen die je er nu aan stelt. In de toekomst komt er zeker iets waar je videokaart niet mee overweg kan, de vraag is alleen of je dat dan boeiend vindt en hoe lang dat duurt.
Verder blijft het koffiedik kijken.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:28:
Ik wil een kaart die lang mee gaat.
Dat is vantevoren nooit te zeggen, hier dus ook niet. Bovendien is het ook nogal relatief want tenslotte ben jij degene die de eisen stelt en bepaald of een kaart voldoet ja of nee.

Zoals Terw_Dan al zegt:
Als je nu sneller wilt, koop dan nu een kaart die op dit moment aan je eisen voldoet. Dat kan best een X2900 zijn, afhankelijk van wat er uit komt rollen als je **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? doorgenomen hebt.
En verder is het koffiedik kijken.

Hier komen we in ieder geval niets verder mee. Ik stel voor dat je het topic wat ik eerder noemde even doorneemt :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.