Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

The beginning

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• N00bieW1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-09 22:13
Beste reaguurders,

heb de creaties gezien van anderen die lang voor mij het pad van de CM hebben betreden en moet zeggen dat ik het mijzelf verwijt dit niet eerder gedaan te hebben.

Geen wirwar van snoeren meer. Gewoon een overzichtelijke inhoud.

Maar welk gereedschap heb je nu eigenlijk nodig om een simpele mod aan te brengen aan je kast? Extra fan bijvoorbeeld? Zou een Dremel voldoende zijn of heb je zwaarder gereedschap nodig om door het gemiddelde aluminium of metaal heen te komen waarvan sommige behuizingen van gemaakt zijn?

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11 18:04
wat dacht je van:

een fan
en schroevendraaier
4 schroefjes

:P

maar even serious, je kan een dremel gebruiken, of bijv een accu boormachine of kolom boor

Verwijderd

Een flex vind ik enorm handig...een dremel vind ik maar niks..gaat veel te langzaam ;)
Maar dat kan ook komen doordat ik met ander materiaal werk dan alu natuurlijk :P

Boormachine....ook niet overbodig.
Soldeerbout..voor de nodige draden te solderen
Decoupeerzaag...ook altijd handig

En natuurlijk de nodige ervaring met dit gereedschap.

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-10 16:48
Ik zou het zeggen.

- Wat wil je gaan doen?

en dan.

- Wat heb ik nodig?

en dan.

- Hoe moet ik doen?

=

Spullen aanschaffen/klaarmaken/informeren..

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:06
Silver7 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 12:31:
Ik zou het zeggen.

- Wat wil je gaan doen?

en dan.

- Wat heb ik nodig?

en dan.

- Hoe moet ik doen?

=

Spullen aanschaffen/klaarmaken/informeren..
Idd, lees veel op het internet en gebruik je fantasie, die is eindeloos

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Weet je waarvoor we hier een casemodding FAQ hebben? Lees die maar eens, als het antwoord op je vraag er niet volledig in te vinden is moet je em maar nog eens lezen: Frequently Asked Questions CM
Je zal zelf wel snappen dat een vraag die netjes door de FAQ beantwoord wordt, een slotje krijgt.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.