Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muziek op N73 zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ben met de N73 voor het eerst in mijn leven in het gelukkige bezit van een mp3-speler. Maar wat is nu de beste/makkelijkste manier om muziek op de N73 te zetten? Ik wil de cd's ook graag op de pc bewaren. In de telefoon heb ik een 2Gb kaart.

CD's rippen via
1) Nokia Music Manager direct naar N73 en dan op computer opslaan?
2) I-tunes op pc en dan naar N73?
3) Windows Media Player op pc?

En als je ze dan eerst op de computer zet, bijv. met Windows Media Player, sla je ze dan eerst op als .wma bestand, of als .mp3? Ook nog een idee over het instellen van de kwaliteit (hoogst, of is middel genoeg?).

Was begonnen met Windows Media Player en .wma-bestanden, maar die worden dan opnieuw geript/geconverteerd naar M4A of AAC als je ze naar de telefoon verplaatst.

Kortom, naar welk soort bestanden rip ik een cd, op welke kwaliteit en hoe zet ik die het snelst (nagenoeg) tegelijkertijd in de pc en de N73?

Alvast bedankt!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Kun je het niet beter hier vragen ? Het Nokia N73 Topic | Deel 7

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Topicstarter
Was ook de bedoeling, maar is nu gelukt!
Weet je ook of ik deze topic kan verwijderen?
Thanx! ;)

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Nee je kunt hem niet verwijderen, maar wel een topic report doen via deze Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif knop linksboven aan.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Baff..

Dit topic is gesloten.