[MOBO] MSI K7T Turbo versie 3

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views sinds 30-01-2008

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-05 16:52
Goede avond,

Heb weer eens me ouwe pc uit de kast gehaald met mobo K7T turbo serie 8)7

Tot me grote verbazing heeft me video kaartje het begeven...

Het was een AGP kaartje en nu is de vraag hoeveel speed kan ik in mijn AGP slotje doen?

Heb al wat zitten googlen en kwam op deze site uit:

http://global.msi.com.tw/...cat_no=1&cat2_no=&cat3_no

Der staat dat hij maar tot 4x ondersteunt... nu is de vraag kan ik er ook een 8x AGP kaartje in doen? en zo ja wat kost zon kaartje gemiddeld?

Alvast bedank voor de moeite

Groetjes Chris

Verwijderd

Als het past dan past het. Is genoeg over te vinden. Een AGP kaart heb je voor een kameel en een lolly.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-05 20:45
Guido, zo makkelijk is het helaas niet ;). Want er zijn verschillende voltages geweest, de oudste kaartjes liepen op 3,3V i.p.v. 1,5, funest voor je videokaart ;).

Maar goed Chris je komt hier blijkbaar nooit en je hebt waarschijnlijk nog nooit van FAQ gehoord, dus bij deze de link:
PMG FAQ

Voordat je nog een keer wat post, wil ik je aanraden de artikelen onder de knop FAQ helemaal bovenaan deze pagina eens te lezen :).

Verwijderd

The__Virus schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:38:
Guido, zo makkelijk is het helaas niet ;). Want er zijn verschillende voltages geweest, de oudste kaartjes liepen op 3,3V i.p.v. 1,5, funest voor je videokaart ;).
Dat klopt. Echter de TS vraagt om een 8x kaartje (waarom in godsnaam weet ik ook niet). Maargoed, die 8x kaartjes zijn allemaal 1,5 V. :)

• Chris89
The__Virus schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:38:

Maar goed Chris je komt hier blijkbaar nooit en je hebt waarschijnlijk nog nooit van FAQ gehoord, dus bij deze de link:
PMG FAQ

Voordat je nog een keer wat post, wil ik je aanraden de artikelen onder de knop FAQ helemaal bovenaan deze pagina eens te lezen :).
FAQ wijst ik dat hij der was maar kon hem zo gouw niet vinde...

maar ik heb hem door gelezen over die voltages maar ben der niet veel wijzer op geworden...

Me overleden video kaart is een NVIDIA Geforce 2MX 32 MB

hopelijk kan je me even verder op weg helpen

Groetjes Chris

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-05 20:45
Het kan gewoon, ga daar maar vanuit. Er zijn namelijk zo goed als geen 0,8V kaarten (niet voor zover ik weet), allemaal 1,5V. Kijk alleen even of de uitstulping op dezelfde plek zit als bij de kaart (anders past het echt niet :+) maar ik neem aan van wel, want ik heb een K7T Pro2 gehad met een 8x kaart :).

• Chris89
The__Virus schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:02:
Het kan gewoon, ga daar maar vanuit. Er zijn namelijk zo goed als geen 0,8V kaarten (niet voor zover ik weet), allemaal 1,5V. Kijk alleen even of de uitstulping op dezelfde plek zit als bij de kaart (anders past het echt niet :+) maar ik neem aan van wel, want ik heb een K7T Pro2 gehad met een 8x kaart :).
uitstulping is niet zon probleem ;) Wtje toevallig nog een leuk kaartje van ongeveer een eurotje of 40 maximaal?

Gr. Chris

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Chris89 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:10:
[...]

uitstulping is niet zon probleem ;) Wtje toevallig nog een leuk kaartje van ongeveer een eurotje of 40 maximaal?

Gr. Chris
http://tweakers.net/pricewatch/cat/49 of http://tweakers.net/aanbod

• Chris89
Asus A9250/TD

of

Club 3D Radeon 9250

Welke zouden jullie kiezen en waarom?

Verwijderd

Gast, zoek zelf eens wat, er is zoveel te vinden, tis hier geen vragenbank ;)

Verwijderd

Ik had ook een K7T Turbo... Volgens mij zelfs nog de 'gewone' 1.0.
Ik had daar een Radeon 9600XT op, werkte prima.
Draaide uiteraard op AGP4x, want het bord kon niet meer, maar die kaart was backwards compatible. Volgens mij zijn alle 8x-kaarten backwards compatible tot 4x iig.
Ik heb ook nog een GeForce 6800LE gehad, die werkte ook gewoon.

Dus ik ben er vrij zeker van dat alle AGP-kaarten gewoon werken.

• Chris89
Ben der uit ben nog ffies gaan kijken in het magazijn op het werk en jahoor lag wat moois :D

Loop weer beter als ooit te voren 8)

Bedankt voor jullie moeite he toppertje _/-\o_

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Het stukje over moederborden lezen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1