ik heb een vraag ik heb gisteren half live 2 gekocht en een steam account aangemaakt.
maar moet ik nu ook appart betalen voor counterstrike
maar moet ik nu ook appart betalen voor counterstrike
Verwijderd
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
dat klopt.. wat was je vraag?Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:14:
sorry van de naam mix up![]()
als ik bij steam kijk staat er wel nog een andere multiplayer mode bij.
maar geen counterstrike en ik dacht dat die er gewoon bij geleverd werd.
moet ik nu appart gaan betalen daar voor want bij half life 1 zat alles er gewoon gratis bij.
Verwijderd
Sorry ik heb meer het idee dat wij beide niet weten waar het over ging, gezien jouw antwoord.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:12:
Bram, als je niet weet wat hij bedoelt, zeg dan liever niks -_-
dopje, voor iedere game die je wil spelen heb je een code nodig, dus of het spel in de winkel kopen of via steam. Nogal vanzelfsprekend dat je geen andere spellen kan spelen als je er maar 1 van koop.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
als ik steam open en zoek naar een van die mods staan er nu bedragen bij.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:18:
[...]
Sorry ik heb meer het idee dat wij beide niet weten waar het over ging, gezien jouw antwoord.
Anyway bij Half Life 1 krijg je Counter-Strike en bij Half Life 2 krijg je Counter-Strike: Source als ik het goed heb.
Verwijderd
Sorry, jij weet het niet. Als je mijn antwoord nog eens lees en dan de informatie goed nazoek, dan weet je dat je HL2 met of zonder CS heb, dus zoals ik zei, als hij alleen HL2 heeft, dan geen CSVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:18:
[...]
Sorry ik heb meer het idee dat wij beide niet weten waar het over ging, gezien jouw antwoord.
Anyway bij Half Life 1 krijg je Counter-Strike en bij Half Life 2 krijg je Counter-Strike: Source als ik het goed heb.
Neen je kan gewoon mods afhalen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:22:
[...]
als ik steam open en zoek naar een van die mods staan er nu bedragen bij.
day of defeat $19,95 bijvoorbeeld en couterstrike ook.
ik heb de half life 2 versie voor €14,95 gekocht bij dixons.
of is dit mischien een versie waar die mods er niet gratis bij zit
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
[ Voor 19% gewijzigd door Seth_Chaos op 25-05-2007 14:31 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq