Ik zit met het lastige probleem dat ik een laptop voor me heb zonder floppydrive en zonder cd-rom drive. De eigenaar, een collega is zowel het bioswachtwoord kwijt als zn windows XP wachtwoord. Ik heb besloten om alle belangrijke bestanden van de harde schijf te halen middels een usb-behuizing waar ik die harde schijf in heb gezet. Daarnaast wilde ik de installbestanden van XP op de HD zetten zodat straks het opnieuw installeren sneller gaat. Tot zover gaat het goed. Ik heb de harde schijf geformatteerd en een installXP dir er op gezet met alle install-bestanden. Nu moet ik de harde schijf nog bootable maken zodat als ik de HD er weer in schroef, hij bij het opstarten een C:\ prompt geef zodat ik het installeren kan aanvangen.
Alleen, ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Bij het formatteren van de hd kon ik niet kiezen om de opstartbestanden ernaar te kopieren. Google helpt me ook niet verder en op GoT kon ik ook niks vinden.
Weet iemand hoe dit op te lossen? Ik ben je zeer dankbaar.
Alleen, ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Bij het formatteren van de hd kon ik niet kiezen om de opstartbestanden ernaar te kopieren. Google helpt me ook niet verder en op GoT kon ik ook niks vinden.
Weet iemand hoe dit op te lossen? Ik ben je zeer dankbaar.