Toon posts:

Wie helpt met configureren?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb nu een PC (6 jaar oud) die ik voornamelijk gebruik voor msn, games en af en toe videobewerken. Naar mijn mening is hij nu wel een keer aan vervanging toe, dit is wat ik nu in mn systeem heb:

Processor: Athlon XP 1800+ (1.54 Ghz)
Geheugen: 512 MB RAM
Harde schijf: 80 GB
Grafische kaart: Ati Radeon 8500 (64 MB RAM)

Zoals je kan zien is het niet echt een snelheidsmonster (tenminste met de eisen van deze tijd). Wie heeft een goede configuratie voor mijn eisen en mn budget (rond de €1,000). Ik zat wel te denken aan 2 GB geheugen en minstens 320 GB harde schijf, misschien kan iemand me met de rest helpen?

Alvast hartelijk bedankt!

Mark

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Welkom Mark op GOT.

Lees eerst de topicregels eens door. We verwachten wel wat zelfinzet, wat heb je zelf al samengesteld, en waarom? Wat wil je met het systeem doen?

Succes

[ Voor 20% gewijzigd door Tomfish op 24-05-2007 17:30 ]

Verwijderd

Ik raad je aan eerst CSL policy en CSL FAQ door te nemen om te kijken hoe een degelijke topic start er uit ziet (er wordt inzet van je verwacht!)

Neem daarna eens een kijkje bij Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**

Daarna zou je topics kunnen doornemen zoals
[BBG] Multimediasysteem mei 2007
Game Computer ~€1200
en er zijn nog veel meer topics over computers!

Succes en welkom op GoT, de plaats waar mensen met verstand van computers (en ook mensen met weinig verstand) je graag zullen helpen als je zelf maar enigszins inzet toont :)

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-01 16:37
Kijk eens in de best buy guide bij bvb het basis systeem, het is nl. niet de bedoelling dat er hier elke dag 10 van dit soort topics langs komen.

btw. welkom op got

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Is het niet beter om het een Moderator te melden dan er zelf 1 (wel 3 in 2 min) te spelen ?
Daarvoor hebben een topic report knopje en dat staat ook in de FAQ :).

[ Voor 46% gewijzigd door Caveman op 24-05-2007 17:43 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:32

Thandor

SilverStreak

Caveman schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:36:
Is het niet beter om het een Moderator te melden dan er zelf 1 (wel 3 in 2 min) te spelen ?
Daarvoor hebben een topic report knopje en dat staat ook in de FAQ :).
Dat klopt als een bus :).

Dit soort topics vallen onder 'Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen**' en gezien het daar niet aan voldoet gaat het op slot. Pak er even wat benchmarks en reviews bij van hardware die je op het oog hebt. Je komt dan snel genoeg te weten of iets goed is, of juist niet.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.