ati radeon 64mb vivo

Pagina: 1
Acties:

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
2 vragen over de ati radeon 64mb versie :

-klopt het dat er verschil is tussen de oem versie en de retail versie van deze kaart, ik bedoel de klok snelheid en het geheugen ?

-wat krijg je extra bij de retail versie van radeon vivo ?

thx
:?:?

Verwijderd

de retail draait op 183mhz de oem op 166. verders zit er volgens mij geen verschil tussen

Verwijderd

een moooie doos e.d. is het verschil en de kloksnelheid...

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Er zit ook nog verschil in het geheugen, de Retail heeft beter geheugen als de OEM.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ja omdat de kaart op een hogere speed loopt heeft het ook beter geheugen natuurlijk ;) . De Retail heeft 5.5ns Hyundai en de OEM 6ns Hyundai DDR-SDRAM (zover ik weet, misschien zijn er ook andere merken). Heel af en toe koopt iemand een OEM met 5.5ns maar dat komt bijna nooit voor.

PC Specs

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

10- ipv 3 jaar garantie;)

Niet op voorraad.

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 18:35
En waar is deze nu te krijgen???
want ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ze krijgen hem overal pas over 1 1/2 week binnen.

Weet iemand dus waar ik hem sneller en toch tegen een leuke prijs kan krijgen.:)

tnx

Verwijderd

OEM kun je natuurlijk op 183mhz (retail speed) laten lopen....of harder >:) 192 mhz hier momenteel

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 18:35
ja, maar de retail kan je natuurlijk oc'en
(weet niet tot welke snelheid, iemand anders misschien wel)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb de Retail en hij loopt op max 225/225, alleen geeft q3 toch wel glitches na een tijdje.
Ik draai nu 215/215 en dan blijft alles glitchvrij:)
Ik heb em via TwisteR, een NL inkoper van ATI, gekocht.

Niet op voorraad.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
als die oem versie ook is over te klokken koop ik die maar denk ik, de retail versie is toch bijna nergens te krijgen

:):)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 21:21
De oem voorlopig ook niet, ikz11 probeer het bij beat it, die zeggen dat ze er nog 59 van hebben. (gisteren 61). maar ik heb al twee dagen geleden besteld, en hij is nog steeds niet verzonden. (wel geautoriseerd)

kheb vandaag geprobeert ze te bellen, om te vragen of ze ze echt op voorraad hadden, maar ze zijn daar aan het verbouwen dus ze zijn telefonisch niet bereikbaar. De de bestellingen zouden wel gewoon door gaan.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik zou me maar niet te druk maken hoor .. ik heb wel eens langer dan 2 dagen op een bestelling moeten wachten. Ook na verzending ...

PC Specs

Pagina: 1